מערכת COL | יום כ' אדר ה׳תשע״ב 14.03.2012

החייל שנדקר בחברון הופתע: חב"ד לא שכחה אותו ● גלריה

בחג הפורים השנה זכו החולים והשוהים במרכז הרפואי "הדסה עין כרם" לקיים את מצוות הפורים ובעיקר את מצוות קריאת מגילה ● רגע מרגש במיוחד היה כשנכנסו השליח והתמימים לחדרו של החייל שנפצע בניסיון פיגוע דקירה בעת פעילות מבצעית בחברון בליל חג הפורים וניצל בנס ● אימו של החייל סיפרה בהתרגשות על הנס בכך שמיקום הדקירה היה במרחק מילימטר אחד מהעורק הראשי לסיפור המלא
החייל שנדקר בחברון הופתע: חב
השליח הרב ישראל נפתלין עם החייל שנפצע, על רקע הדיווח בעיתון (צילום: COL)
בחג הפורים השנה זכו החולים והשוהים במרכז הרפואי "הדסה עין כרם" לקיים את מצוות הפורים ובעיקר את מצוות קריאת מגילה בהידור על ידי השליח הרב ישראל נפתלין וצוות נמרץ של הבחורים התמימים: בצלאל אדרעי, שניאור בראה, שמואל לרנר, שמואל סגל, אפרים פלטיאל, משה פרידמן, חיים קפלן ומיכאל ריבקין, שהגיעו לירושלים מיד לאחר יממה של פעילות מלאה במבצע פורים בבתי חב"ד בכל הארץ. 

כדי לא לפספס אף יהודי, לפני החג נתלו מודעות בכל המרכז הרפואי המפרטות את שעות קריאות המגילה שנתקיימו בכל קומה וקומה בלילה וביום. כמו כן גם חולקו מודעות לצוות הרפואי, לחולים ולבני משפחותיהם.

בנוסף, לפני כל קריאה התפרסו השליח והתמימים כשחלקם מחופשים, על פני כל קומות המרכז הרפואי והזמינו את כולם מתוך שמחה והתלהבות להשתתף בקריאת המגילה. כך התקבצו מאות מאושפזים ובני משפחותיהם וחלק מן הצוות הרפואי לשמוע את קריאת המגילה ולשמוח בחג הפורים בקומות השונות.

המשתתפים זכו לשמוע את קריאת המגילה בהידור, כשלפני כל קריאה נאמר על ידי השליח דבר תורה על מהות יום הפורים ומצוותיו מתוך שיחותיו הקדושות של הרבי. קריאת המגילה הסתיימה בריקודים ובשירת 'שושנת יעקב' שמחה. המשתתפים גם קיבלו את עלוני החג ונהנו מאכילת אוזני המן וכיבוד קל.

בנוסף, התקיים מניין לקריאת המגילה בבית אחד מהמקורבים כשגם כאן קדם הסבר מקיף על ידי השליח הרב ישראל נפתלין, אשר ביאר להם את מהותו של יום הפורים ושייכותו אל כל אחד ואחד בימים אלו בפרט.

רגע מרגש במיוחד היה כשנכנסו השליח והתמימים לחדרו של החייל שנפצע בניסיון פיגוע דקירה בעת פעילות מבצעית בחברון בליל חג הפורים וניצל בנס.

אימו של החייל סיפרה בהתרגשות על הנס שנעשה להם בכך שמיקום הדקירה היה במרחק מילימטר אחד מהעורק הראשי. החייל, משפחתו וחבריו החיילים ששהו בחדר זכו לשמוע את קריאת המגילה, והתרגשו מאד מעצם שיוך הנס שאירע לנס חג הפורים, ופצחו בשירה וריקודים.

יום הפורים הסתיים בסעודת פורים שמחה ואיכותית בבית השליח.

רבים הודו לשליח והתמימים ושיבחו את חב"ד שזוכרת אותם כל השנה ובכל מקום.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.