מערכת COL | יום כ' אדר ה׳תשע״ב 14.03.2012

חברי הכנסת התרשמו בפאריז: "בי"ס חב"ד הוא מודל לחינוך"

במהלך ביקור בפריז לנושאים פוליטיים, ערכו חברי הכנסת יעקב אדרי, דוד אזולאי, וישראל אייכלר סיור בבית ספר חיה מושקא בפריז, לצד השליח הרב מענדל סממה ● ח"כ יעקב אדרי הביע את התרשמותו בסוף הביקור. "עלינו ללמוד מבית הספר הזה כיצד לשפר את מערכת החינוך שלנו במדינה שלנו. אני חייב לשבח את הרב שמואל אזימוב האחראי להצלחה הזו", אמר לדיווח ולתמונות
חברי הכנסת התרשמו בפאריז:
במהלך ביקור בפריז לנושאים פוליטיים, ערכו חברי הכנסת יעקב אדרי, דוד אזולאי, וישראל אייכלר סיור בבית ספר חיה מושקא בפריז, לצד השליח הרב מענדל סממה.

ח"כ יעקב אדרי, הפעיל מאוד בנושאי החינוך בישראל הביע את התרשמותו בסוף הביקור. "התרשמתי מהניקיון והיופי של הבנין הזה. הדבר משדר שלווה ורוגע.  הפנים מחייכים ומרוצים, וזה מורגש בהחלט על התלמידים ועל המורים. עלינו ללמוד מהבית הספר הזה כדי לשפר את מערכת החינוך שלנו במדינה שלנו. אני חייב לשבח את הרב שמואל אזימוב האחראי להצלחה הזו".

ח"כ דוד אזולאי: "הקשר שיש באותה כיתה בין התלמידים הדתיים והפחות דתיים, נפלא בעיניי, פשוט לראות איך לבנות את העתיד של הקהילה בהרמוניה ושמחה. ככה זה צריך להיות בכל מקום".

ח"כ הרב ישראל אייכלר נכח באותו ערב באירוע הגדול של הסיום הרמב"ם והופתע לראות החיות היהודית נוצצת יותר מתמיד במרכזה של פריז.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.