מערכת COL | יום כ' אדר ה׳תשע״ב 14.03.2012

10 שנים לחב"ד בפערם נחגג בפורים בהשתתפות מושל המחוז

כאלף מיהודי העיר ומחוז פערם השתתפו באירוע "10 שנים לחב"ד בפערם" שהתקיים בעיצומו של חג הפורים. שמחת החג הורגשה כבר בכניסה למרכז התרבות העירוני כאשר חברי הקהילה רקדו לקול צלילי שירים יהודיים שנוגנו ע"י להקה מקומית ● מושל המחוז מר אולג צ'ירקונוב בירך את החוגגים והודה לחב"ד בפערם על כל העבודה החשובה שנעשתה במשך 10 שנים האחרונות, ואיחל המשך הצלחה והתפתחות חיי היהדות בעיר ובמחוז לסיפור המלא
10 שנים לחב

כאלף מיהודי העיר ומחוז פערם השתתפו באירוע "10 שנים לחב"ד בפערם" שהתקיים בעיצומו של חג הפורים.  שמחת החג הורגשה כבר בכניסה למרכז התרבות העירוני כאשר חברי הקהילה רקדו לקול צלילי שירים יהודיים שנוגנו ע"י להקה מקומית.

המשתתפים המחופשים נרשמו לתחרות תחפושות,  כל משתתף קיבל שי ובמהלך האירוע הוענקו פרסים יקרי ערך לשלושת המקומות הראשונים מתנת "החברה המוסקבאית לתכשיטים" שבבעלות ר' לוי לבייב.

ילדי בית ספר אור אבנר חב"ד הופיעו בשיר פתיחה מיוחד שהולחן לכבוד הארוע, והרב מענדל ניימרק ,שליח חב"ד בפערם, קרא את המגילה,  כשהקהל קורא את מגילת אסתר מתוך חוברות המגילה שהונחו על כסאותיהם, או צופה בסרטון המספר את סיפור המגילה בחול.

בהמשך, הקהל צפה בסרטון קצר אודות פעילות המרכז הקהלתי בפערם, בראשות שליחי הרבי מליובאוויטש הרב זלמן ושרה דייטש.

מושל המחוז מר אולג  צ'ירקונוב בירך את החוגגים והודה לחב"ד בפערם על כל העבודה החשובה שנעשתה במשך 10 שנים האחרונות, ואיחל המשך הצלחה והתפתחות חיי היהדות בעיר ובמחוז.

סגן ראש העיר מר ארקדי כץ הביא את ברכתו ותודתו של ראש העיר למרכז חב"ד על השקעתם הרבה בקהילה היהודית , והביע תקווה שבשנה הקרובה יימצא שטח ראוי לבניית מרכז קהילתי חדש שירכז את כל מוסדות הקהילה.

הזמר והשחקן מר יפים אלכסנדרוב בהשתתפות  15 שחקנים נוספים, הופיעו בפני הקהל ,שרו ורקדו , ובעזרתם קיימו יהודי פערם את מצוות השמחה בהידור.

במקביל להופעתה של הלהקה בפני המבוגרים,באולם נוסף התאספו ילדים לפעילות פורים מיוחדת עבורם,במהלכה ליצנים הפעילו והרקידו,נערך מופע בלונים וכל ילד קיבל פרס והשמחה גאתה.

כל המשתתפים התכבדו בסעודת חג וקיבלו משלוח מנות על מנת לקיים את המצווה עם מכריהם, ונתנו מתנות לאביונים.

במהלך החגיגה הגדולה שנמשכה כשש  שעות, יהודי פערם זכו לקיים את כל ארבע מצוות הפורים, והמרכז הקהילתי יהודי "חב"ד ליובאוויטש אור אבנר" בפערם קיבל כוח ותנופה להמשך עשי'ה יהודית כרצון הרבי המשלח.

האירוע המרשים מומן ע"י הממשל המחוזי של פערם, עיריית פערם, קרן מיראלשווילי, ואנשי עסקים יהודיים מקומיים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.