מערכת COL | יום י"ג אדר ה׳תשע״ב 07.03.2012

ערב הצדעה מיוחד ל'מנטורים' של 'MyShliach​' ● גלרייה

ביום חמישי ל' שבט, ערך הארגון 'MyShliach' אירוע הוקרה מיוחד עבור הבחורים (מנטורים) המשמשים במהלך ימות השנה כאחים גדולים עבור מאות מילדי השלוחים ברחבי העולם ● במהלך האירוע שנערך במוזיאון הילדים היהודי בשכונת קראון הייטס, קיבלו המשתתפים מתנה יחודית, כשהם נהנים מארוחת ערב חלבית בחברתם של חבריהם לפעילות בארגון MyShliach לדיווח ולתמונות
ערב הצדעה מיוחד ל'מנטורים' של 'MyShliach​' ● גלרייה
צילום: בנצי ששון

ביום חמישי ל' שבט, ערך הארגון 'MyShliach' אירוע הוקרה מיוחד עבור הבחורים (מנטורים) המשמשים במהלך ימות השנה כאחים גדולים עבור מאות מילדי השלוחים ברחבי העולם.

בזכות אותם בחורים המקדישים מזמנם מידי שבוע בכדי ללמוד ולהתוועד דרך הטלפון עם אותם שלוחים צעירים במסגרת MyShliach, אותם ילדים הגרים במקומות מרוחקים מתחזקים ומשפרים את כל קשור לערכים חסידים", מסביר הרב מנדי קוטלרסקי מנכ"ל מרכז 302.

במהלך האירוע שנערך במוזיאון הילדים היהודי בשכונת קראון הייטס, קיבלו המשתתפים מתנה יחודית, כשהם נהנים מארוחת ערב חלבית בחברתם של חבריהם לפעילות בארגון MyShliach.

התייחסות מיוחדת ניתנה במהלך האירוע למיזם החדש של הארגון בו מידי חודש נערכים התוועדויות טלפוניות בהם משתתפים 20 ל25 ילדים. התוועדויות אלו חשובים במיוחד לצמיחת הפן החסידי אצל אותם שלוחים צערים, כמו גם תחושה של קהילה משלהם, חברות וקביעות מסויימת, דברים שנחסרים מהם בחיי השליחות.

מיזם ההתוועדויות בו משתתפים לעת עתה כ-100 ילדים, יתפתח במהלך השנה הקרובה ע"י מנהלי המיזם, התמימים אריאל שטרן, יוסי דנברג, דוד קוטלרסקי ושלום כהן שאף קיבלו במהלך האירוע שי מיוחד ממנהל הארגון.

הפתעה מיוחדת חיכתה למשתתפי הערב כאשר על המסכים הוקרנו קטעי וידאו בפרסום ראשון מסיום כתיבת ס"ת של משיח בי' שבט 5730.

"אנו אסירי תורה לJEM על ששיתפו אותנו בוידאו המיוחד הזה", אמר הרב מנדי שאנוביץ, מנהל MyShliach. "רצינו להודות לבחורים עם משהו ייחודי, והעובדה שהם היו הראשונים שזכו לצפות בזה, זו אכן זכות מיוחדת עבורם".

את דבר ההורים נשא השליח הרב יצחק טייכטל בשידור חי היישר מנשוויל, טנסי. את דבריו הוא הקדיש להשפעה העצומה של אותם בחורים על הילדים, וכמובן גם על הילד שלו שמידי שבוע מפתיע את הקהילה בדבר התורה אותו הוא מוסר במהלך סעודות השבת. הרב טייכטל הפציר בתמימים לדאוג לכך שהזמן העמוס במבצעים של פורים ופסח לא יגרום להם לפסוח על הפעילות החשובה הזו שעושה שינוי בלתי ישוער באותם שלוחים צעירים.

"כשאנחנו שומעים משלוחים את החשיבות והחיוניות של הארגון הזה לחייהים של הילדים שלהם, אנחנו משתדלים ועושים הכל שכמה שיותר שלוחים צעירים ייהנו מפעילות הארגון הזה, כך שלא יישאר ולו ילד אחד ללא מנטור", אמר הרב משה קוטלרסקי, יו"ר הארגון MyShliach.

ואם נראה שמי שמרוויח בעיקר מפעילות הארגון הלו הם ההורים והילדים, הרי שאחד מהבחורים, שלום ברוק הלומד בישיבת 'אוהלי תורה' סיפר לנוכחים עד כמה הוא מרגיש זכות לעשות זאת. "ילדי השלוחים הם משפיעים לא מושפעים, כשאנחנו לומדים איתם הם נותנים לנו יותר ממה שאנחנו נותנים להם".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.