מערכת COL | יום י' אדר ה׳תשע״ב 04.03.2012

בריסל: שלוחי חב"ד באירועי יסוד הפרלמנט היהודי האירופאי

שלוחים מרחבי אירופה יחד עם ראשי הארגונים היהודיים השתתפו באירועי היסוד של הפרלמנט היהודי באירופה תחת ארגון EJU וכינוס וועידת הנשיאים של הארגונים היהודיים בארה"ב. על ההפקה: פליישמן הפקות לסיפור המלא  
בריסל: שלוחי חב
בין ראשי המשתתפים הרב שמואל קמינצקי הרב הראשי והשליח לדנייפרופטרובסק התלווה לידידו האישי מר איגור קלומויסקי הנמנה על ראשי ארגון eju "מר קלומויסקי הוא ידיד אישי אך ראשית כל הוא יהודי בעל לב חם מאוד לאידישקייט שתומך בשלוחים ובמוסדות של הרבי ביד נדיבה" אמר הרב קמינצקי במהלך אחד הדיונים. ארגון eju מאגד בתוכו מאות נציגים מכל יבשת אירופה הנמנים על 'חברי הפרלמנט היהודי' שפועל תחת הנהלת הארגון.

מר וואדים רבינוביץ ממקימי הארגון אמר כי הגעתם של מאות נציגים מכל רחבי אירופה לוועידה מעידה את עד כמה זקוק העם היהודי כיום לארגון חזק שיטפל באינטרסים היהודיים בכל יבשת אירופה.

במהלך הוועידה התארחו המשתתפים במליאת מועצת האיחוד האירופאי , התכנסו לערב גאלה במלון קונרד והגיעו להסכמות בענין המשך הפעילות בכל היבשת.

עוד השתתפו בוועידה השלוחים הרב משה אסמן קייב הרב זאב רסקין קפריסין, הרב יואל קפלן אלבניה, הרב שלמה כובש הונגריה.

במקביל לוועידת יסוד הארגון הפיקה חברת הפקות החב"דית פליישמן הפקות את וועידה מיוחדת של ועידת הנשיאים של הארגונים האמריקאים בראשות מר ריצ'ארד סטון ומר מלקולם הונליין.

הוועידה שהתפרסה על כמה ימים והתקיימה בבלגיה. במהלכה נפגשו עם ראשי המדינות ודנו עם מצב היהודים באירופה, יחסי ישראל והאיחוד האירופאי. הוועידה קיימה עשרות פגישות. ביניהם מפגש עם ראש ממשלת בלגיה, ביקור בבסיס מרכזי של נאטו, פגישות עם ראשי נאטו. קבלת פנים רשמית במליאת האיחוד האירופאי ועוד.

נסיונה של החברה החב"דית פליישמן הפקות בהפקת ביקורים מורכבים ברחבי העולם עמדה לזכותה בעת שנבחרה כחברה המועדפת לביצוע פרויקט מיוחד זה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.