מערכת COL | יום ו' אדר ה׳תשע״ב 29.02.2012

"כפר-חב"ד - בירת העסקים של חב"ד בישראל" ● אחד משלנו

הרב יוסי שטיינברגר מתארח במדור 'אחד משלנו' ובפיו בשורה: "כפר-חב"ד - בירת העסקים של חב"ד בארץ" ● הוא מספר על עסק שנולד כהברקה רעיונית ונשלם לעסק של ממש, משתף מהקשיים ומציין מהי הייחודיות של חב"דניק בעסקים לסיפור המלא
מאת שלומית, COL

שם: "בייבי בון" – שטיינברגר כפר-חב"ד.

מועד הקמה: ט"ו בשבט השנה.

רקע להקמה: במקום להרחיק נדוד מחוץ לכפר-חב"ד וגם לשלם יותר, ניתן לקנות בכפר ולשלם במחירים הזולים ביותר.

תיאור העסק: הכול לתינוקות- עגלות, לולים, עריסות, מיטות, שידות, כסאות לרכב, סלקלים, ביגוד ראשוני ומשחקים על טהרת הקודש- ללא דמויות בעלי חיים שאינם טהורים.

קהל יעד: אנ"ש מרחבי הארץ המגיעים לכפר-חב"ד ההופכת לבירת העסקים של חב"ד בארץ.

חזון: 1. ייבוא אישי של מותגים מובילים – מה שיוזיל עוד יותר את מחירי המוצרים.
2. לשכנע את החברות המובילות לייצר ביגוד וצעצועים על טהרת הקודש, ללא דמויות בעלי חיים שאינם טהורים או דמויות שאינם חינוכיות.

הייחודיות של איש חב"די בשוק העבודה: 1. איש העסקים החב"די - כל מטרתו היא להקדיש סכום נכבד מרווחיו עבור אחזקת מוסדותיו של הרבי.

2. "חסידים אין משפחה". אישית אני באמת חש כך כלפי כאו"א מאנ"ש כבני משפחה וכך אני מתייחס אליהם גם במכירות. לעולם לא אכשיל, או אנצל חלילה מישהו מאנ"ש ותמיד אדרוש את טובתו קודם לטובתי.

סיפור מעניין: שואלים מהיכן צץ הרעיון לעסק, והתשובה: אחת מהסיבות שהניעו אותנו לפתוח עסק עצמאי בנוסף על עבודתי בכשרות, היא בכדי שנוכל לתמוך עוד יותר במוסדות של הרבי ובנזקקים מאנ"ש.

שברתי את הראש איזה עסק אוכל לפתוח בכפר חב"ד מבלי להשיג חלילה את גבולו של אחד מהעסקים בכפר. בזמנו, היה איזשהו עסק שהשקעתי רבות בללמוד אותו, ורגע לפני שהתחלתי להשקיע כספים לשם פתיחתו, נודע לי שמישהו בכפר עובד על אותו הרעיון ומייד נסוגותי ממנו.

עד שלפתע הקב"ה הכניס לראשי מחשבה על עגלות ומוצרי תינוקות שאין בכפר וחסר בכפר, ותוך חודש מרגע שהקב"ה הכניס בי את הרעיון, החנות נפתחה. ואכן, אנו מתברכים כבר ברכישות של אנ"ש לא רק מכפר-חב"ד, אלא מכל רחבי הארץ ואף מצפת.

בנימה אישית: מדהים הפרגון מאנ"ש בכפר וברחבי הארץ. לכל המודאגים איני עוזב את ענייני הכשרות ואמשיך להשיב לשאלות בענייני כשרות בסבר פנים יפות ובמאמץ שלא להיגרר ללשון הרע.

קצת מהקשיים והלימוד שבדרך: הרבי בשיחותיו חוזר מספר פעמים על האמירה כי בעל עסק רואה השגחה פרטית יותר מיושבי אוהל ואני רואה זאת במוחש. כל ירידה הינה לצורך עליה – כך טבע הקב"ה בעולם.

טלפון זמנים: 03-5408941 א-ה 17:00 עד 20:00

כתובת: שכונת הרב מול קופת חולים מאוחדת דוא"ל: [email protected]

ממוצע מחירים: חפשו את הזול ביותר בארץ, אנחנו עוד יותר זולים.

מבצעים חמים: "מובייל יהדות" היחיד בעולם ובובות של "מצווה קינדער", שהן בובות בעלי דמויות חסידיות בהנחה של 30%. צעצועים אלו נועדו לעודד משחקים על טהרת הקודש. "ונשמרתם מאד לנפשותיכם" כסאות בטיחות לרכב במחירי עלות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.