מערכת COL | יום ו' אדר ה׳תשע״ב 29.02.2012

צעירי חב"ד מציגים: שלל פריטים חדשים ומקוריים לפורים

בימים אלו, מסיימים במרכז לעזרי שליחות של צעירי חב"ד אספקת מאות אלפי משלוחי מנות, אלפי מגילות, ומאות אלפי עלוני הסברה לפורים ● והחידוש של השנה: סוכריות חב"ד בעיצוב מרשים עבור משלוחי המנות, לצד הפקת "קופת מחצית השקל" ● יו"ר צעירי-אגודת-חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב: "המטרה העומדת מול העיניים היא קיום רצון הרבי"  לסיפור המלאבואו לצפות בשערי העלונים החדשים של צעירי-חב"ד לפורים >>>
צעירי חב

כתב COL

בימים אלו, מסיימים במרכז לעזרי שליחות של צעירי חב"ד אספקת מאות אלפי משלוחי מנות ועלוני הסברה, עשרות אלפי מגילות, זאת בכדי לאפשר לשלוחים לקיים את מבצע פורים בהצלחה הכי גדולה, במסגרתו יביאו את מצוות החג למאות אלפי יהודי בכל רחבי הארץ.

שלל הפריטים לפורים משווקים ל–289 בתי חב"ד בישראל, ובכללם אנ"ש והתמימים זאת על-מנת לקיים את רצונו של הרבי בפורים השנה באופן המוצלח ביותר, דבר שיסייע להביא את דבר החג לכל יהודי ויהודי בצורה מכובדת, מזמינה ויפה.

ב'מרכז לעזרי שליחות' משתדלים להפתיע את השלוחים מידי שנה בחידושים, וחידושי השנה הם: סוכריות חב"ד בעיצוב מרשים שישתלבו במשלוחי המנות, לצד הפקת "קופת מחצית השקל" מקרטון שבתי חב"ד יוכלו להעמיד בבית חב"ד ובבתי הכנסת במקום שליחותם. בתוך כך, נמסר כי "מינהלת המיתוג" מספקת שירות של עיצוב מודעות למסיבות הפורים ואירועי קריאת המגילה של בתי חב"ד.

פריטי מבצע פורים כוללים בין היתר, עלוני מבוגרים, ילדים ובשפה רוסית, פוסטר צבעוני הקורא לקיים את מצוות החג, כמה סוגים של משלוחי מנות ומגילות אסתר, וכמובן את ההפקה המצליחה "הפנטומגילה" – מופע הפנטומימה של המגילה המוקרנת כבר במאות בתי חב"ד בארץ ובעולם וזמינה בשפות: עברית, רוסית ואנגלית.

יו"ר צעירי-אגודת-חב"ד ויו"ר אגודת-חסידי-חב"ד בארץ הקודש הרב יוסף יצחק אהרונוב אומר כי "המטרה העומדת מול העיניים היא קיום רצון הרבי – להביא את שמחת הפורים לכל יהודי ויהודי באשר הוא, ובמיוחד למי שמסיבות שונות מתקשים לשמוח ולקיים את מצוות היום בכוחות עצמם".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.