מערכת COL | יום ב' אדר ה׳תשע״ב 25.02.2012

הרב טייב התוועד עם הצוות החינוכי בת"ת חב"ד בלוד

בר"ח אדר התקיימה בת"ת חב"ד בלוד התוועדות חסידית לצוות החינוכי עם הרב מיכאל טייב ● בהתוועדות הדגיש הרב טייב כי על כל אחד מהמחנכים בכניסתו לת"ת לצייר את פני הרבי, ולזכור שהת"ת זו הבית חב"ד שלי והכיתה שלי הם המושפעים והמוקרבים שלי   לדיווח ולתמונות
הרב טייב התוועד עם הצוות החינוכי בת
צילום: COL
בר"ח אדר התקיימה בת"ת חב"ד בלוד התוועדות חסידית לצוות החינוכי עם הרב מיכאל טייב.

בהתוועדות הדגיש הרב טייב כי על כל אחד מהמחנכים בכניסתו לת"ת לצייר את פני הרבי מייסד הת"ת, ולזכור שהת"ת זו הבית חב"ד שלי והכיתה שלי הם המושפעים והמוקרבים שלי, והאחריות המוטלת היא להביאם להיות חיילים הם התלמידים אל הרבי מסורים בלב ונפש לתורה מצוות ומעשים טובים.

"הרבי ענה פעם ליהודי שאמר שאינו מעוניין להמשיך שיעור תורה כי משתתפים רק 4 אנשים - מעט אנשים, שיזכור שמאחורי ארבעת האנשים יש אישה ואחים ואחיות וילדים וסבים וסבתות וכשהוא מדבר הדבר משפיע לא רק על הארבעה אלא על 40".

"לכן על כל מחנך לזכור כי 30 התלמידים בכיתה הם בעצם 300 כי יש מאחוריהם הורים אחים אחיות וכו' וכשאנחנו מגדלים אותם כראוי אנו משפיעים על 300 ויותר יהודים ועוד עד סוף כל הדורות", אמר הרב טייב.

עוד הוסיף הרב טייב משיחתו של הרבי כי כל אמירה שלנו משפיעה על הזולת עד כדי כך שאם דיברת על הזולת דבר טוב הרי אפילו אם הוא מתנהג בפועל באופן שלילי, הדיבור הטוב שדיברת עליו העיר והוציא את הטוב החבוי בתוכו החוצה (כנ"ל להיפך ח"ו) דבר שיגרום לו בסופו של דבר להיות חייל נאמן בצבאות ה'. על כן חשוב ביותר כהורים וכמחנכים ובכלל כחסידים לזכור שע"י מילה טובה שלנו אנו גורמים לרומם ולקרב את הזולת לתורה ולחסידות.

לסיום הדגיש הרב טייב כי מוטלת עלינו הורים ומחנכים האחריות לגרום לילדים לאהוב את התורה, להיות מחוברים לרבי ולחסידות ולזכור כי הטיפול והגידול החסידי הנכון בילד בגיל צעיר הינו בבחינת טיפול מונע שלא להגיע למחוזות אחרים ח"ו. בבית חב"ד תאילנד זה טיפול שאחרי.. בבית חב"ד בכיתה/בבית זה טיפול מונע..

הרב ברק כוכבי מנהל הת"ת מסר כי דברי הרב טייב הכניסו חיות חסידית מרענננת לשליחותינו החינוכית להכין את הילדים לביאת המשיח.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.