מערכת COL | יום ל' שבט ה׳תשע״ב 23.02.2012

החלטת כינוס השלוחות 5772: "לחיות עם הוראותיו של הרבי"

רחובות קראון הייטס התמלאו בשבוע האחרון באלפי נשים מכל רחבי העולם שהגיעו להשתתף בכינוס השלוחות העולמי. בעוד השלוחות נהנו לפגוש חברות ותיקות, למלאת מצברים ולהינות מאוכל טעים, אפשר לומר שהשלוחות כולם באו לכאן בשלסיבה אחת ויחידה: לחיות עם השליחות אותה נתן להם הרבי לסיפור המלא
החלטת כינוס השלוחות 5772:

רחובות קראון הייטס התמלאו בשבוע האחרון באלפי נשים מכל רחבי העולם שהגיעו להשתתף בכינוס השלוחות העולמי. בעוד השלוחות נהנו לפגוש חברות ותיקות, למלאת מצברים ולהינות מאוכל טעים, אפשר לומר שהשלוחות כולם באו לכאן בשלסיבה אחת ויחידה: לחיות עם השליחות אותה נתן להם הרבי.

השנה, הוצע במהלך כינוס השלוחות שההחלטה לשנה זו של הכינוס עבור השלוחות, בעליהן וכלל אנ"ש, הוא לחיות באופן עקבי אחר ההוראות של הרבי,מה שיחזק את הקשר שלהן עם המשלח ובכך להבטיח שאנו רואים את הקורה והנעשה בעולם דרך נקודת מבט של נשיא הדור.

בכל אחד מהתיקים אותם קיבלו השלוחות עם הגעתם לכינוס, היה קלסרון דפים קטן יחד עם עט, בו הוצע לכל שליחה לקחת מלבד זאת החלטה  נפרדת לחייה האישים, משפחתה והקהילה שלה.

בהתאם להחלטה של הכינוס, כל שליחה קיבלה ספרון שהודפסבמהדורה מיוחדת לכבוד הכינוס, הספרון לו ניתן השם "מכתבי הרבי" כוללבתוכו מכתבים יחודיים של הרבי בשלל נושאים שונים הקשורים כולם לעבודת השליחות, כאשר המכתבים מוגשים בעברית ובאנגלית.

וועד הכינוס הציע לשלוחות לדאוג לכך שמידי ערב יקראו הםאגרת אחת או מידי כמה לילות יחד עם בעליהן, כך שבמצבים קשים יוכלו הם לדעת אתדעותיו של הרבי בשלל נושאים חשובים בחיי השליחות.

אלו המעוניינים/ות בקבלת הספרון החודשי אל תיבת האיימילשלהם, יוכלו לעשות זאת ע"י מילוי פרטיהם בכתובת: www.tinyurl.com/kinusigros

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.