מערכת COL | יום ל' שבט ה׳תשע״ב 23.02.2012

אחיטוב זה הכי טוב ● אחד משלנו

מומחה המשכנתאות של COL, ר' איתן אחיטוב, מתארח במדור העסקים של מגזין שישי ומציג היצע רחב של מידע ואפשרויות אותם תוכלו להשיג באמצעותו ● הוא מספר על ההבדל בינו לבין הבנקאי החביב שלכם ומדבר על ייחודיות חב''דית יוצאת מין הכלל שלפעמים גם עולה לו בדמים... ● מיוחד לסיפור המלא
אחיטוב זה הכי טוב ● אחד משלנו
מאת שלומית

שם: אחיטוב – משכנתא בחכמה, בינה ודעת.

מועד הקמה: חורף תשע"א. לפני כן עסקתי בתחום כבנקאי משכנתאות.

ההתמחות: שימוש בידע פיננסי אקדמי ובניסיון בנקאי בכדי למצוא את הרכב המשכנתא המתאים בצורה הטובה ביותר לצרכי הלקוח תוך מזעור סיכונים ומקסום של החיסכון.

קהל יעד: קהל היעד מורכב ממי שרוכשים, או מרחיבים את ביתם וכן מלקוחות שממחזרים משכנתא קיימת בין אם במטרה לחסוך כסף (נתקלתי במקרים בהם המיחזור יצר חיסכון צפוי של מעל 200,000 ₪) דרך הוזלת הריביות או קיצור התקופה או לקוחות שקשה להם עם המשכנתא או עם הלוואות נוספות שיש להם ומעוניינים לקחת אותם מחדש בתנאים טובים ונוחים יותר.

מסר\חזון: משכנתא לוקחים "כעצת ידידים מבינים", לא כעצת הבנקאי שמקבל משכורת כדי שאתה תשלם לבנק כמה שיותר.



הייחודיות של איש חב"די בשוק העבודה: רש"י מפרש את הפסוק "לפני עיוור לא תתן מכשול - לפני הסומא בדבר לא תיתן עצה שאינה הוגנת לו" הרבי מדגיש את המילה לו, כלומר שיש עצה שהיא טובה אבל אינה טובה ללקוח זה (או שהיא טובה, אבל לא ללקוח...). כחב"דניק אני מבין שהידע הפיננסי והמקצועי (חכמה ובינה) אינם מספיקים, צריך דעת – מה טוב לו – ללקוח.

חב"דניק צריך שהעצה שלו תהיה מונעת מאהבת ישראל מרצון לעשות טוב ולדאוג באמת לעתידו של הלקוח. הלקוחות מרגישים את זה.

קצת מהקשיים והלימוד שבדרך: הקושי המרכזי בתחום זה הוא הצורך לפרוץ את מחסום התודעה. רוב האנשים אינם מבינים שהיועץ הבנקאי נותן להם ייעוץ המוטה לטובת הבנק. כאשר עבדתי כבנקאי משכנתאות הרגשתי רע מאוד עם התפקיד.

הייתי קרוע בין המחויבות למעסיק שלי, לבנק לבין הרצון שלי לייעץ ללקוחות מה טוב להם. רציתי מאוד לעבור צד, לעשות את מה שאני עושה היום.

התייעצתי עם מישהי שכיום היא המנכ"לית של EMI (חברה ביטוח למשכנתאות במימון גבוה) והיא אמרה לי שאנשים לא יהיו מוכנים לשלם בכדי לקבל ייעוץ אובייקטיבי. לקח לי זמן עד שהעזתי בכל זאת לפתוח עסק בתחום.

טלפון זמני: 052-7700599.

זמנים: אחרי שחרית... ועד 20:00

ממוצע מחירים: בדיקה של כדאיות מיחזור משכנתא - בחינם וללא התחייבות.
ייעוץ המשכנתא עצמו עולה 3,500 ₪ וכולל למידה של צרכי הלקוח הנוכחיים והעתידיים (שאלון + שיחה טלפונית או פגישה בבית הלקוח בהתאם לרצונו), בניית הרכב משכנתא והסבר על השלכות של תרחישים שונים על ההחזר החודשי, משא ומתן מול בנקים על תנאי המשכנתא וכן ליווי עתידי (מיחזור, גירה, סילוק מוקדם וכיו"ב) לכל אורך חיי המשכנתא ללא תוספת תשלום.

לשלוחים המחיר הוא 2,000 ₪ בלבד.

מבצעים חמים: לקוחות שיגיעו בעקבות הכתבה וייקחו או ימחזרו משכנתא עד פסח יזכו להנחה של 15%.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.