מערכת COL | יום כ"ט שבט ה׳תשע״ב 22.02.2012

הרבי: "השלוחים לא מבינים ברכישת בניינים, על הסוחרים לסייע"

הגליון 'מהפכנים' של מנהלי מוסדות חב"ד, היוצא לאור על ידי אגודת חסידי חב"ד, שיצא היום מבית הדפוס, פורס יריעה מדהימה על התפתחות הבנייה של מוסדות חב"ד ברחבי הארץ, וחושף הוראות מיוחדות מהרבי וביטויים מענינים בנושא בניית המוסדות ● כעת ב-COL: הגליון החדש לצפייה  לסיפור המלא 
הרבי:
שער גליון 'מהפכנים' החדש

כתב COL

הגליון 'מהפכנים' של מנהלי מוסדות חב"ד שיצא היום מבית הדפוס, פורס יריעה מדהימה על התפתחות הבנייה של מוסדות חב"ד ברחבי הארץ, וחושף הוראות מיוחדות מהרבי וביטויים מענינים בנושא בניית המוסדות.

הגליון השני של 'מהפכנים' היוצא לאור על ידי אגודת חסידי חב"ד הוקדש הפעם לנושא "בניית המוסדות", ולאורך כל עשרות עמודיו מוגשים ראיונות מרתקים, עצות וטיפים מעשיים, שהופכים את הגיליון למדריך מקיף לבניית מוסדות חינוך וחסד, בתי חב"ד ובתי כנסת.

יו"ר אגודת חסידי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב כותב בתחילת הגיליון כי:

"בשעה זו הולכים ונבנים מבני קבע של למעלה מעשרה מוסדות חב"ד חדשים במוקדים שונים ברחבי הארץ תופעה מבורכת זו הינה סממן משמעותי המצביע על השגשוג והפריחה של מוסדות ובתי חב"ד בארץ, מבלי להתחשב במצוקה הכלכלית הכללית שמכבידה בראש ובראשונה על התחום הפילנתרופי. הצלחה זו הינה מעל למשוער, והיא מעידה על כוחו של הרבי המלווה את חסידיו ומשפיע להם שפע ברכה והצלחה למעלה מהטבע באופן של "יתיר מבחיוהי".

הרב אהרונוב מציין כי העיתונים יוקדשו לנושאים עליהם עורר הרבי את מנהלי המוסדות וכי קריאת הרבי לפני 23 שנים "יש להשתדל ביותר שלכל מוסד ומוסד יהיה בנין משלו, כלומר – לא רק בשכירות, אלא בנין שנמצא תחת בעלותו לגמרי" ".(התוועדויות ש"פ האזינו, י"ג תשרי תשמ"ט) היא היסוד לנושא עליו נבנה הגיליון החדש.

צפו בגיליון החדש בדפדפן הטוב בעולם: לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.