מערכת COL | יום כ"ט שבט ה׳תשע״ב 22.02.2012

השר מרגי ערך ביקור מרגש במרכז החסד במוסקבה

"כאן במרכז החסד במוסקבה, אלו לא רק מילים, אלא עולם מלא של מאות ואלפי אנשים שאילולא מרכז החסד, אנשים אלו היו נעלמים ביגונם ובבדידותם", אלו חלק מהמילים שבהם התבטא השר יעקב מרגי, בעת שהעלה את רשמיו בספר האורחים הגדוש ב"מרכז החסד היהודי שערי צדק" במרכז מוסקבה, המשמש בית חם ותומך לאלפי יהודים נזקקים וגלמודים במוסקבה  לסיפור המלא
השר מרגי ערך ביקור מרגש במרכז החסד במוסקבה

"כאן במרכז החסד במוסקבה, אלו לא רק מילים, אלא עולם מלא של מאות ואלפי אנשים שאילולא מרכז החסד, אנשים אלו היו נעלמים ביגונם ובבדידותם", אלו חלק מהמילים שבהם התבטא השר הרב יעקב מרגי, בעת שהעלה את רשמיו בספר האורחים הגדוש ב"מרכז החסד היהודי שערי צדק" במרכז מוסקבה, המשמש בית חם ותומך לאלפי יהודים נזקקים וגלמודים במוסקבה.

השר הרב מרגי הגיע לביקור קצר למוסקבה, כאורח "איגוד הקהילות היהודיות ברוסיה", לרגל הכינוס החמישי שנערך בראשות רבה הראשי של רוסיה הגר"ב לאזאר, ובהשתתפות עשרות רבני ערים ומאות ראשי קהילות ברוסיה.

במסגרת המסע הקצר, הגיע השר לביקור רם רושם במרכז החסד, שם התוודע וראה מקרוב את הפעילות הגשמית והמפכה היהודית בתחום זה, העוברת על מוסקבה, כחלק ניכר מהמוסדות הרבים שהקים ויסד רבה של רוסיה הגר"ב לאזאר.

השר המרוגש ממראה עינייו כובד גם בקביעת מזוזה במחלקה רפואית חדשה, שאף היא עומדת לשרות הנזקקים, באמצעות עשרות אנשי רפואה מומחים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.