מערכת COL | יום כ"ט שבט ה׳תשע״ב 22.02.2012

רבני תל-אביב בקמפיין חדש: "תל-אביבי, השבת היא בשבילך!"

דווקא בימים אלו, פותחים רבני השכונות בתל-אביב בקמפיין מהפכני, שמטרתו לחולל מהפכה תודעתית בכל הקשור לשמירת שבת בקרב תושבי העיר. עשרות רבות של הרבנים חתמו על מנשר שיישלח בדואר לכל בית-אב בתל אביב–יפו, בו הם מסבירים על חשיבותה של שמירת השבת כהלכתה לכל איש, אישה ומשפחה, בין מרקע דתי ובין שלא לסיפור המלא
רבני תל-אביב בקמפיין חדש:

דווקא בימים אלו, פותחים רבני השכונות בתל-אביב בקמפיין מהפכני, שמטרתו לחולל מהפכה תודעתית בכל הקשור לשמירת שבת בקרב תושבי העיר. עשרות רבות של הרבנים חתמו על מנשר שיישלח בדואר לכל בית-אב בתל אביב–יפו, בו הם מסבירים על חשיבותה של שמירת השבת כהלכתה לכל איש, אישה ומשפחה, בין מרקע דתי ובין שלא.

הרבנים קוראים במנשר שמתפרסם בימים אלו, לראות ביום השבת יום של התכנסות וליכוד משפחתי, הבונה את חיי הרוח בבית ומשמש מקור השראה לשאר ימי השבוע, ומסבירים את החשיבות במנוחה אמיתית כהלכתה המתחילה עם שעת הדלקת הנרות. במנשר משובצים קישורים לאינטרנט למדריכי שמירת שבת בצורה נוחה וחווייתית לכל המשפחה, בשפה קלה ופשוטה.

הקמפיין ההסברתי, עליו חתומים בשמותיהם רבנים מכל איזור ושכונה בעיר יופץ גם במודעות רחוב ובאמצעי תקשורת עירוניים, ביוזמת מרכז חב"ד והמועצה-הדתית בתל-אביב "זהו קמפיין חיובי בלבד", מבקשים הרבנים להבהיר, "המבקש להביא לתודעת כל איש ואישה בעיר את המשמעות העצומה של השבת לחייו, ואת שפע הברכה ששמירתה מביאה לכל תחום בחיים האישיים – פרנסה, זוגיות, גידול הילדים ורוגע נפשי".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.