מערכת COL | יום כ"ח שבט ה׳תשע״ב 21.02.2012

מגילה מתהווה בחול: יומיים לסיום המבצע (פ)

שלוחים רבים הזמינו את המיזם החדשני שיאפשר להם להקרין בשעת קריאת המגילה סרט מיוחד שמציג את סיפור המגילה כשהוא מתהווה בחול ● הניסיון בשנה שעברה זכה להצלחה גדולה והצופים היו מרותקים למראות והקשיבו בקשב לקריאת המגילה ● המיזם משווק עכשיו במחיר מיוחד, במבצע שמסתיים בראש-חודש אדר. צפה בפרומו מהסרט והזמן עכשיו  לסיפור המלא
מגילה מתהווה בחול: יומיים לסיום המבצע (פ)

שלוחים רבים מחפשים פיתרון איך לגרום לילדים ולקהל לא-דתי להתרכז בקריאת המגילה, ולא לאבד את הסבלנות, כאשר קוראים במשך כמחצית השעה פסוקים בלשון תנכ"ית.

בשנה שעברה נוסה לראשונה מיזם מיוחד – ציור חי של אירועי המגילה, המתהווה בחול לנגד עיני הקהל. זה ז'אנר חדשני באמנות – ציור על חול. לאורך קריאת המגילה רואה הקהל יד-אומן המרצדת על החול ויוצרת קווי מיתאר של סיפור המגילה, דבר המשאיר את הצופה דרוך ובציפייה לראות מה תהיה התוצאה הסופית.

מטרת המיזם לגרום לילדים ולמי שאינם מסוגלים לעקוב אחר קריאת המגילה לאורך זמן, לחוות את סיפור המגילה בדרך חווייתית ומהנה, ובה בעת לאפשר דממה מוחלטת בבית-הכנסת בשעת הקריאה.

בפורים בשנה שעברה הורץ המיזם בגרסת בטא לניסיון בכמה בתי חב"ד בעולם, והשלוחים מדווחים על הצלחה בלתי רגילה. בעקבות זאת הוחלט לשווק את המיזם לשלוחים ולמנהלי מוסדות בכל רחבי העולם.

הרוכשים את המיזם מקבלים קישור להורדת הסרט, וכל מה שהם צריכים אחר-כך הוא לצרוב את הקובץ על תקליטור ולהכניסו למערכת הוידאו, או לחילופין להעלות את הסרט על מחשב שמחובר למקרן, ולהקרין את הסרט במהלך קריאת המגילה.

המיזם משווק עכשיו במחיר מיוחד עד ראש-חודש אדר: 144 ש"ח (במקום 160₪). ובחו"ל: 40 דולר (במקום $45).

צפה בפרומו מהסרט והזמן עכשיו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.