מערכת COL | יום ל' שבט ה׳תשע״ב 23.02.2012

לרגל חגיגות ה-30 לסיום הרמב"ם: יבול של הוצאה לאור

בשבוע הבא, בז' אדר, יחל מחזור הלימוד החדש ה-31 בלימוד היומי ברמב"ם, על-פי תקנת הרבי ● מנהל מטה הרמב"ם היומי הרב יוסף-יצחק לבנהרץ מסר כי לרגל תחילת מחזור הלימוד החדש יצא לאור על ידי מטה הרמב"ם היומי, שעל-ידי צעירי אגודת חב"ד עלון על תקנת לימוד הרמב"ם היומי שמיועד לציבור החרדי ● עוד נמסר, כי לאור ההתעוררות, מתכננים בתי חב"ד לייסד שיעורים חדשים ברמב"ם  לסיפור המלא
לרגל חגיגות ה-30 לסיום הרמב
שער העלון על תקנת לימוד הרמב"ם היומי שמיועד לציבור החרדי
כתב COL

בשבוע הבא, בז' אדר, יחל מחזור הלימוד החדש בלימוד היומי ברמב"ם, על-פי תקנת הרבי מליובאוויטש.

תקנת הלימוד היומי בספר "משנה תורה - יד החזקה" לרמב"ם התקבלה בחיבה רבה ובהתלהבות של קדושה על-ידי כלל ישראל ובראשם גאוני התורה ואדמו"רי החסידות שבדורנו, וקראו לציבור שומעי לקחם להצטרף אליה.

מנהל מטה הרמב"ם היומי הרב יוסף-יצחק לבנהרץ מסר כי לרגל תחילת מחזור הלימוד החדש יצא לאור על ידי מטה הרמב"ם היומי, שעל-ידי צעירי אגודת חב"ד עלון על תקנת לימוד הרמב"ם היומי שמיועד לציבור החרדי.

בעלון הצבעוני החדש: שיחה של הרבי מליובאוויטש על תקנת הלימוד וקריאת גדולי ישראל שהצטרפו לתקנה. בשני עמודיו המרכזיים של העלון – שיחת קודש מעובדת של הרבי "בדבר לימוד הרמב"ם", בה מציג הרבי את הרעיון המרכזי שמאחורי התקנה. בחזית העלון – סקירה על התקנה והתפשטותה בתפוצות ישראל, וקריאה של 'מטה הרמב"ם היומי' "לנצל הזדמנות פז זו ולהצטרף לתקנה הקדושה".

העלון נמכר במחיר מסובסד של 35 אג' ליחידה למעוניינים לחלקו לציבור חרדי. כמו כן ניתן להזמין לוח קיר של מורה השיעור ללימוד היומי, וכן עלון מורה שיעור.

הזמנות מראש במטה הרמב"ם היומי - בטלפון 072-2770120. הכמות מוגבלת וכל הקודם זוכה.

לפרסומי סיום המחזור ה-30 ברמב"ם והתחלת המחזור החדש: לחצו כאן

יו"ר צעירי אגודת חב"ד ואגודת חסידי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב מסר כי לאור ההתעוררות, מתכננים בתי חב"ד לייסד שיעורים חדשים ברמב"ם ובכך למלא את אחת השליחויות החשובות שהרבי הטיל על כל אחד ואחד מהשלוחים, להגברת האחדות של כלל ישראל.

החגיגה המרכזית של סיום הרמב"ם

החגיגה המרכזית לרגל סיום מחזור הלימוד ה-30 תתקיים אי"ה ביום הסיום – ז' אדר תשע"ב, ליד ציונו הק' של הרמב"ם בעיה"ק טבריה, וחגיגת הסיום לרגל גמרה של תורה תהיה באולם סמוך, ברוב פאר והדר. בסיום צפויים להשתתף משתתפי השיעורים ברמב"ם היומי בכל רחבי הארץ, דבר שיעודדם להמשיך ולהתמיד בלימוד הרמב"ם היומי. החגיגה המרכזית מאורגנת על ידי מטה הרמב"ם היומי שעל-יד צעירי אגודת חב"ד ביחד עם בית חב"ד בטבריה, בראשות הרב יוסף קרמר.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.