מערכת COL
|
יום כ"ז שבט ה׳תשע״ב
20.02.2012
רגע לפני משלוחי המנות: 'מחאת שוקולד' נגד שטראוס
אזרח ערני גילה כי מחירי מוצרי שטראוס הנמכרים בארה"ב נמוכים ביותר ממחצית ממחירם בארץ - ומחאת הצרכנים חוזרת ● שטראוס איבדה 170 מיליון שקל לסיפור המלא
צילום: פסייבוק
בחדרי חרדים
מובילי מחאת הקוטג' פותחים בימים אלו נגד מחיר מותג השוקולד 'פסק זמן' המיוצר ומשווק על-ידי חברת שטראוס.
המחאה החלה בעקבות ערנות שגילה תייר ישראלי שביקר בארה"ב בשם יואב רוקח פן. יואב, ביקר בחנות מקומית בניו ג'רזי והבחין כי החטיף הישראלי נמכר בחנות במחיר של 74 סנט( 2.70 שקלים) זאת לעומת מחירו בארץ, 6.29 שקלים.
יואב תיעד את המחיר הנמוך וגולש בשם אוהד לוי, בן 23 העלה את התמונה לרשת הפייסבוק וקרא לצאת נגד המחירים השערורייתיים בארץ.
"פתחתי את הקבוצה כחלק מקבוצת 'ישראל יקרה לנו', אמר לוי, "התמונה באינטרנט שברה אותי, וזה היה הקש האחרון".
איציק אלרוב מתנועת מחאת הקוטג' אמר בתגובה כי "אם כולנו נשאיר את מוצרי החברה על המדפים כאות מחאה על מחיריה המופקעים בישראל, אולי אז החברה תבין שהצרכן בישראל הפסיק להיות פראייר".
משטראוס נמסר בתגובה: "מחיר המוצר של שטראוס לקמעונאי הוא 3.5 שקלים, לפני הנחות נוספות הניתנות בהתאם להיקפי הרכישות מהחברה. המחיר לצרכן נקבע על ידי הקמעונאי בלבד", לשון התגובה.
אך נראה כי המחאה כבר נתנה את אותותיה, במניית החברה בניגוד למגמת הכללית בבורסה, שבה נרשמו עליות של 0.3%-1%, נרשמה צניחה בכ-3.5% אשר גרמה לירידה של 170 מיליון שקל משווי החברה.
ראשי המחאה קוראים לחרם מה-1 במרץ למשך חודש בלבד.
מובילי מחאת הקוטג' פותחים בימים אלו נגד מחיר מותג השוקולד 'פסק זמן' המיוצר ומשווק על-ידי חברת שטראוס.
המחאה החלה בעקבות ערנות שגילה תייר ישראלי שביקר בארה"ב בשם יואב רוקח פן. יואב, ביקר בחנות מקומית בניו ג'רזי והבחין כי החטיף הישראלי נמכר בחנות במחיר של 74 סנט( 2.70 שקלים) זאת לעומת מחירו בארץ, 6.29 שקלים.
יואב תיעד את המחיר הנמוך וגולש בשם אוהד לוי, בן 23 העלה את התמונה לרשת הפייסבוק וקרא לצאת נגד המחירים השערורייתיים בארץ.
"פתחתי את הקבוצה כחלק מקבוצת 'ישראל יקרה לנו', אמר לוי, "התמונה באינטרנט שברה אותי, וזה היה הקש האחרון".
איציק אלרוב מתנועת מחאת הקוטג' אמר בתגובה כי "אם כולנו נשאיר את מוצרי החברה על המדפים כאות מחאה על מחיריה המופקעים בישראל, אולי אז החברה תבין שהצרכן בישראל הפסיק להיות פראייר".
משטראוס נמסר בתגובה: "מחיר המוצר של שטראוס לקמעונאי הוא 3.5 שקלים, לפני הנחות נוספות הניתנות בהתאם להיקפי הרכישות מהחברה. המחיר לצרכן נקבע על ידי הקמעונאי בלבד", לשון התגובה.
אך נראה כי המחאה כבר נתנה את אותותיה, במניית החברה בניגוד למגמת הכללית בבורסה, שבה נרשמו עליות של 0.3%-1%, נרשמה צניחה בכ-3.5% אשר גרמה לירידה של 170 מיליון שקל משווי החברה.
ראשי המחאה קוראים לחרם מה-1 במרץ למשך חודש בלבד.
למקרה שפספסתם
הוסף תגובה
0 תגובות