מערכת COL | יום כ"ז שבט ה׳תשע״ב 20.02.2012

בוגרי "מעיינות" התכנסו לציון 15 שנים לישיבה

אירוע שבתון האחדות בסימן 15 שנים למעיינות נחתם בהצלחה מסחררת מעבר למצופה ● למעלה מ 300 בוגרים על נשותיהם וילדיהם התכנסו בשבת יתרו במדינת קונטיקט ארה"ב, וחוו הזדמנות לחיות מחדש את זמנם בישיבה לדיווח ולתמונות
בוגרי
אירוע שבתון האחדות בסימן 15 שנים למעיינות נחתם בהצלחה מסחררת מעבר למצופה.

למעלה מ 300 בוגרים על נשותיהם וילדיהם התכנסו בשבת יתרו במדינת קונטיקט ארה"ב, וחוו הזדמנות לחיות מחדש את זמנם בישיבה.

הרב שלמה גסטטנר, מייסד מעיינות, יחד עם ראש הישיבה הרב ישראל נח ויכנין וראש תוכנית הנשים הרב מאיר לוינגר, טסו מישראל במיוחד כדי להשתתף באירוע עם המנכ"ל הרב כתריאל שם טוב, אשר התבסס בשנה זו בארצות הברית להרחיב את כל פעילויות מעיינות.

האירוע כולו החל ביום שישי, עם מפגש המשתתפים עם חבריהם שלא ראו זה את זה שנים, חיבוקים וזיכרונות על הזמנים הטובים שבילו בישיבה. תכנית היום הצפופה כללה שיעורים וסדנאות מצוות הרבנים שהגיע במיוחד מהישיבה והחזירו אותם אחור אל הרגשת ההתעלות בפסגה הרוחנית שספגו בישיבה.

קבלת השבת כללה התרגשות ואנרגיה שליוותה את השבתון כולו. זאת בעקבות שמחה יוצאת דופן בארוחת ליל שבת אשר נשלטה על ידי הסטודנטים בשירה ובעיקר מכך שחלקו את זיכרונם מהישיבה והנחילו את מה שלמדו בכיתות מרבנים שונים. רבים מהמשתתפים אינם הסתירו את רגשותיהם והביעו אותן בדגש מזמנם במעיינות בכך שסופקו להם הכלים ללמוד, להנהיג ולהתפתח בחיים באפיקים חיוביים, גם לאחר סיום הלימודים וחזרה לשגרת החיים .

בסיום הארוחה הרב דניאל שונבוש בעל תואר שני, הציג בפגישה כיצד ניתן להיות דוגמה חיה בחיי האמת בנישואין היהודיים. לאחר הרצאתו התיישבו המשתתפים יחד עם צוות הישיבה להתוועדות ואחדות רעים באמירת לחיים עד השעות הקטנות של הלילה.

המשך התוכנית בבוקר יום שבת נפתחה עם שיעור חסידות לפני התפילה ושוב המשך של יום גדוש ומלא בשיעורים ובתוכניות מגוונות, בנוסף לפעילויות מגוונות ומיחדות עבור נשיי וילדיי הבוגרים. סעודת השבת התמשכה להתוועדות מרכזית בין חבריי מעיינות הוותיקים עם אמירת לחיים והחלטות טובות שהסתיימה בשעות המאוחרות של השבת ונחתמה בצאת השבת בהבדלה.
אירוע השבתון המשיך בארוחת מלווה מלכה עשירה מלווה בכלי שירה וזמרה.

מנחה הערב הזמין לבמה את המרצה אורח הרב משה קוטלרסקי שיחי' סיו"ר המרכז לעניני חינוך אשר לקח את המשתתפים אל העבר וחידד בעיני כולם את המשמעות של מעיינות אז והיום, אשר עברה תהליך של מעבר מ"ארגון" ל"תנועה" ומ"שם" ל"מושג" המשפיעים על יהדות העולם כולו. הרב אברהם סילבר ראש קהילת ומשפיע בית כנסת מעינות בקראון הייטס שיתף את הנוכחים בהרגשת הזכות שנפלה בחלקו להיות חלק מצוות שפועל לשנות את העולם ולהיות בעל השפעה רחבה בעולם היהודי. הערב הסתתים בדבריו של יו"ר מעיינות הרב יעקב (ג'ף) כהן שקרא לכל הנוכחים ואשר אינם כאן לקבוע סדר עדיפויות בעבודת נתינת הצדקה והתרומות בכדי לתת לתנועת מעיינות לגדול יותר והמשיך להשפיע על כלל קהילות היהודים בעולם.

איחוד שבת מעיינות בסימן 15 שנים היה פרי פרויקט משותף של מכון מעיינות בישראל עם בית כנסת מעיינות בקראון הייטס ושהופק כולו ע"י משה סילבר שיחי עם דאגה לפרטים הקטנים כגדולים בכדי להבטיח את מקסימום הצלחת המפגש.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.