מערכת COL | יום כ"ו שבט ה׳תשע״ב 19.02.2012

ראש-הממשלה לד"ר הלוחם: "נלמד מהרבי מליובאוויטש" ● וידאו

ועדת שרים אישרה את הצעת החוק למימון הוצאות המשפט של ד"ר יהודה דוד - מי שנלחם בעלילת "מוחמד א-דורה" שגרם נזק לישראל ● בפגישה עם ד"ר דוד, אמר ראש-הממשלה בנימין נתניהו, כשלצידו שר המשפטים יעקב נאמן: "זה אומנם ניצחון אחד מול ים שקרים, אבל זה מה שהרבי מליובאוויטש אמר - תדליק נר אחד באפילה ורואים אותו... אור יקרות... רואים אותו למרחוק" צפו בוידאו
ראש-הממשלה לד
"אור יקרות". ראש-הממשלה עם ד"ר דוד (מימין). משמאל: שר המשפטים יעקב נאמן
מאת חיים ברון, כתב COL

ועדת השרים לחקיקה אישרה אחר הצהרים את הצעת החוק הממשלתית למימון הוצאות המשפט של ד"ר יהודה דוד - מי שנלחם בעלילת "מוחמד א-דורה" שגרם לנזק תדמיתי גדול לישראל. 

ראש-הממשלה בנימין נתניהו אמר בפתח ישיבת הממשלה הבוקר, לאחר פגישתו עם ד"ר יהודה דוד: "שוחחתי לפני כמה דקות עם ד"ר יהודה דוד, גיבור ישראלי. ד"ר דוד עלה ארצה, התגייס לצה"ל, בניו משרתים בצה"ל. כאיש מילואים הוא קיבל צל"ש במלחמת לבנון השנייה על הצלת פצוע תחת אש. הוא לא רק נאבק בשדות הקרב הצבאיים, הוא גם נאבק בשדה הקרב ההסברתי- הקרב הגדול על האמת.

"הוא יצא לנקב את השקר של עלילת מוחמד א-דורה. הסיפור של מוחמד א-דורה, הסיפור השקרי, גרם יותר נזק למדינת ישראל מכל סיפור אחר בשנים האחרונות, מכל עלילה אחרת והוא יצא לנקב את השקר הזה באמירות אמת.

"הוא נלחם במשך חמש שנים במערכה משפטית קשה וקיבלנו החלטה עוד קודם לכן, קודם ידיעת התוצאה, להביא החלטה לממשלה לכסות את הוצאות המשפט שלו. בשבוע שעבר נודע שהוא ניצח. הניצחון שלו הוא לא ניצחון אישי, זה ניצחון של הצדק וניצחון של האמת.

"ניצחון של ישראל על מסכת העלילות של התעמולה הפלשתינית שמתפשטת בעולם ולפי התעמולה הזאת ישראל אשמה אלא אם הוכח אחרת וגם שמוכח אחרת היא עדיין אשמה. טוב, פה הוכח אחרת ואפשר להתחיל לפוגג את גלי השקר האלה באמצעות הדוגמא הזאת. אני חושב שהיא תשרת אותנו.

"עוד רבות, אבל מה שאני מעלה על נס כאן זה את הדוגמא האישית של אדם, פטריוט, יהודי גאה, שנרתם באופן אישי בדבקות בלתי רגילה להילחם על האמת והוא ניצח והניצחון שלו זה ניצחון של כולנו.

"אני מסיר בפניו את הכובע, אני חושב שאני מדבר כאן בשם כל השרים, אני יודע ששר המשפטים, השר יעלון, שר החוץ אביגדור ליברמן, השר אדלשטיין, כולם נרתמו במהלך השנים הללו לסייע במאמץ הזה. אני מברך גם אותם, אני מברך היום את עם ישראל בניצחון חשוב במלחמת התעמולה".

בפגישה האישית עם ד"ר, דוד, אמר ראש-הממשלה: "זה אומנם ניצחון אחד מול ים של שקרים, אבל זה מה שהרבי מליובאוויטש אמר - תדליק נר אחד באפילה ורואים אותו... אור יקרות... רואים אותו למרחוק".

לצפייה בוידאו לחצו על כפתור ההפעלה, או על האופצייה הנוספת:
לא מצליחים לצפות? לחצו כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.