מערכת COL | יום כ"ו שבט ה׳תשע״ב 19.02.2012

יש לי כוכבים בישראכרט, זה עוזר? ● מילה של קמיסר (פ)

מבצעי החורף של 'אל על' המאפשרים הוזלה משמעותית במחיר כרטיס הטיסה בתמורה לכמות מזערית של נקודות 'מתמיד', גורמים לכולנו לתהות,- רגע, מה אתי? אין לי נקודות ב'אל על'? טסתי בערך 200 פעם מאז הבר מצווה. וגם יש לי 1000 כוכבים ב'ישראכרט', זה עוזר? כן, הכוכבים בכרטיסי האשראי יכולים לעזור, אפילו מאוד. אבל רק אחרי שהם הומרו לחשבון 'המתמיד'. פעולה פשוטה של המרה ואתם שחקנים חזקים בזירה. בטורו החודשי, מציע לכם אפרים קמיסר, מנהל אתר OnlyNY וחובב אסטרולוגיה, להצטרף אליו למסע בין כוכבים, ומצהיר: "לא בשמים היא"!  לטור המלא
יש לי כוכבים בישראכרט, זה עוזר? ● מילה של קמיסר (פ)
מטוס אל-על בנחיתה (צילום ארכיון: הרצל קוסאשוילי, COL)
אפרים קמיסר
להמיר ומהר !
נכון, עד שתקבלו כרטיס חינם לניו יורק יעברו הרבה שנים וזה ככל הנראה לא ייקרה כלל, אבל יש כל כך הרבה אופציות אחרות לנצל נקודות.
בנוסף, בחודשים הקרובים כל הכוכבים הצבורים בכרטיסי האשראי הולכים להיפטר מן העולם. למה לא להמיר אותם רגע לפני לחשבון 'המתמיד' שלכם ב'אל על' ולשמר אותם להבא?
נקודות אשראי בשונה מנקודות טיסה לא נמחקות אחרי שלוש שנים, אלא תקפות לתמיד.
חברות האשראי הולכות להרוויח הון עתק מנקודות לא מנוצלות. רבים מאתנו מעולם כלל לא ניצלנו את נקודות האשראי. קוצץ ירקות ושמיכת פוך מתוך חוברת ההטבות של האשראי מעולם לא עניינו אותנו, אפילו סט 3 מזוודות אלגנטי שמגיע בחינם עד הבית לא גרם לנו לרצות להשתמש בנקודות הויזה שלנו, והנה אופציה לחלץ אותם רגע לפני ירידה לטמיון.
בקיצור, ניגשים לאתר 'אל על' באינטרנט, מקליקים על "הנוסע המתמיד" – "הצטרף עכשיו" ויוצאים לדרך.
העלות, 25 דולר, אותם יש לשלם ישירות באתר 'אל על' בכרטיס אשראי.
חובה להזין שם את שמכם באנגלית בדיוק כפי שמופיע בדרכון. הכנסת שם אפילו עם טעות אחת קטנה באות אחת, הולך לסבך אתכם מכאן ולהבא ויזרוק אתכם אוטומטית לעמוד אחר בו תאלצו לקרוא שוב את אחד הטורים הקודמים תחת הכותרת "שלא שינו שמם"... על הסיבוכים המטופשים הנובעים מחוסר שימת לב של שנייה אחת בדיוק. פליז !! אנא מכם דייקו בשם, לאף אחד לא מופיע בדרכון השם – יוסי, כולם שם יוסף...

עם סיום ההרשמה, קוד המתמיד החדש שלכם יופיע על המסך. אתם רושמים אותו לפניכם ופונים הלאה אל חברות האשראי. אין צורך להמתין עד לקבלת הכרטיס עצמו בדואר בכדי להתחיל בפעולה מול חברות האשראי.
מספרי הטלפון של מוקדי המרת הנקודות בחברות האשראי:
ישראכרט: 03-6365555. ויזה כ.א.ל ודיינרס: 03-5726444.
לאומי קארד: 03-6178888. אמריקן אקספרס: 03-6364470

לכל כרטיס אשראי צורת התחשבנות שונה מול מועדון 'המתמיד'. ככל שהכרטיס ברמה בנקאית גבוהה יותר, כך ערך המרת הנקודות יהיה גבוה יותר.
בהנחה שרובנו עם כרטיסים רגילים ולא כרטיסי פלטינה, הרי ש- שבעה כוכבים בישראכרט או 70 נקודות של ויזה יומרו לנקודה אחת במתמיד.
המרת נקודות מכרטיסי אשראי ל'מתמיד' ניתנת רק לחבר 'המתמיד' עצמו או לבן/בת זוגו. נקודות מכרטיס אשראי של הבן לא יוכלו להיות מועברות לחשבון 'המתמיד' של האבא וכדו'

אז כמה נקודות יש לכם?

נו? ומה עכשיו?
עכשיו נבדוק כמה נקודות יש לכם בחשבון. אפילו עם מאות בודדות יש כבר מה לעשות.
ניצול הנקודות הוא לאו דווקא עבור טיסה שלכם, עם הנקודות הללו תוכלו לסייע לכל חבר או מכר.
קחו דוגמא רק מהחודשיים האחרונים, כאשר 'אל על' הציעו מחיר יוצא דופן בכרטיס שמשלב כסף ונקודות 'מתמיד'. כרטיס רגיל עלה 1086 דולר, אבל במידה ויש לך לספק 100 נקודות 'מתמיד' הוא ירד ל900 דולר.
במהלך השנה כולה שואלים אותי לקוחות עם נקודות בודדות ב'מתמיד' איך יצליחו לנצל אותם? הם לא מגיעים בכלל קרוב לכרטיס חינם. האם אין דרך?
כל אותם לקוחות רשומים אצלנו ברשימה מיוחדת וכשיצא מבצע החורף בשילוב הנקודות, הצענו להם למכור 100 נקודות ב50 דולר ישירות לנוסע. הם היו שמחים מאוד לממש הנקודות ולקבל כסף ממש, והכל מנקודות זעומות. הנוסע עצמו נהנה כיוון שאפילו אחרי ששילם עוד 50 דולר עבור הנקודות הוא עדיין קיבל כרטיס זול ב135 דולר ממחיר המחירון.
אופן הניצול עבור נוסע אחר הוא לא על ידי העברת נקודות לחשבון שלו אלא בהנפקת שובר ישירות מהחשבון שלכם על שמו.

נשמע קצת מורכב? הרבה מידי פרטים? אוקיי, בשביל זה אני וצוות המשרד כאן ונשמח ללוות אתכם בכל ימות השנה גם במכמני 'המתמיד'. הלקוחות הקבועים שלנו נהנים לא רק ממחיר טוב, ארוחה מזוויעה ומושב כפי העדפתם בטיסה, אלא גם מניהול חשבון המתמיד באופן אישי וצמוד אחרי הטיסה.

בכל שאלה בעניין 'המתמיד', נשמח לעמוד לעזר ולעצה. דרך מערכת "צור קשר" באתר.

לשוויגער היקרה שלי, הטור זה מוקדש לך !!
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.