מערכת COL | יום כ"ד שבט ה׳תשע״ב 17.02.2012

זכו ב-770 נקודות ויטוסו ל-770: כך נחתם המבצע בישיבה בביתר

מבצע ההכנה ליו"ד שבט "עמדו הכן כולכם" שנערך בישיבת תומכי-תמימים ביתר-עלית - נחתם בהצלחה ● במהלך האירוע, הוגרלו הפרסים העיקריים: דולר של הרבי ו-500 דולר לנסיעה לרבי בין כל התמימים שצברו 770 נקודות לסיפור המלא
זכו ב-770 נקודות ויטוסו ל-770: כך נחתם המבצע בישיבה בביתר
(צילומים: COL)
ישראל לביא

מבצע ההכנה ליו"ד שבט "עמדו הכן כולכם" שנערך בישיבת תומכי-תמימים ביתר ע"י התל' השלוחים בישיבה': יונתן הלוי בייטש, מנחם מענדל גורדון, זכריה טריסטר, אהרון רויטבלאט ואלחנן רייצעס – בא לסיומו.

במשך המבצע שהתקיים כחודשיים קיבלו התמימים החלטות להוסיף בהנהגה חסידית, הקפידו על שמירת סדרי הלימוד בישיבה ואף הוסיפו עליהם, ובכל ערב צפו ב"מראות קודש" (שנבחרו בקפידה) ב'זאל' הישיבה, כשלמחרת נשאלו הת' שאלות אשר נועדו להסב את תשומת ליבם לדיוקים ולפרטים הקטנים.

ראש הישיבה הרב מרדכי מישולבין פתח את מסכת הנואמים ב"דבר מלכות" ודיבר אודות ענין ה'קבלת עול' שמשמעותו אינה כפייה והכרח כי אם מרצון ובחירה חופשית, כפי שהרבי מרחיב את הביאור בענין בש"פ משפטים תשכ"ד, קודם צריך להיות "קבלו מלכותי" ואחר כך "אגזור עליכם גזירות, ומכאן גודל ההפלאה והמעלה שבמבצע ההתקשרות – שהקיף את כלל תלמידי הישיבה באופן של "מלכותו ברצון קיבלו עליהם". אין ספק, חתם ראש הישיבה את דבריו, כי המבצע תם ולא נשלם ביו"ד שבט אלא פעולתו תהא נמשכת בקרב כל אחד ואחד מהתלמידים גם בחודשים הבאים.

כאן הביע ראש הישיבה את התרגשותו מהאווירה החסידית הרבה של החודשים האחרונים אודות לפעילותם הענפה של השלוחים המסורים בכותלי הישיבה וברחבי העיר בכלל, והודה לר' דובער הלוי סגל מנהלה הגשמי של הישיבה על הסיוע בכל המצטרך והתמיכה בהוצאות המבצע.

המשפיעים הרב מנחם מענדל הכהן רוט, הרב שלמה יהודה הלוי ליצמן, הרב זעליג עזריאל וולפא, הרב יעקב הכהן טורנהיים והרב מרדכי מינצברג - דיברו על כ"ב שבט יום הסתלקות הרבנית ושיבחו את התמימים על ההשקעה הרבה, וההכנה החסידית לקראת יום הגדול י' שבט.

בהמשך הכינוס הוקרנו כמה קטעי וידיאו מכ"ב שבט יום הסתלקות הרבנית שבסיומו נקראו כל התמימים משתתפי המבצע לקבלת תעודה, ספר ומלגה בסך 109₪, לאחר מכן הוגרלו 2 הפרסים העיקריים: דולר של הרבי ו-500 דולר לנסיעה לרבי בין כל התמימים שצברו 770 נקודות.

הזוכים היו הת' מנחם מענדל הולצברג והת' יעקב רייניץ אשר נישאו אל על בריקודים סוערים שהמשיכו עד חצות.

בסוף האירוע הכריז מנחה הכינוס התל' השליח אהרון רויטבלאט על מבצע רמב"ם בו ישתתפו התמימים מידי יום בהפסקת הצהריים בסדר לימוד הרמב"ם היומי שימשך כ20 דקות שבסופו ימלאו דף עבודה, ומידי חודש תתקיים הגרלה בין משתתפי הסדר הקבועים על פרסים יקרי ערך.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.