מערכת COL | יום כ"ב שבט ה׳תשע״ב 15.02.2012

ערב כ"ב שבט: פריצה לעזרת הנשים של 770; נזק לקבוצת הבנות

במהלך הלילה נפרצה עזרת הנשים ב-770, נגנב ציוד השייך לקבוצת הבנות לכ"ב שבט שהמקום הועמד לשימושה על-ידי הגבאים ● תעלומה: חוברות הלימוד שהיו במקום נגנבו גם הן, לא ברור מה בכוונת הגנבים לעשות בהן ● הגבאים: מצלמות האבטחה ייבדקו, נשתדל להביאלמיצוי הדין עם הגנבים ● הרב צייטלין: "ממש מזועזע" לסיפור המלא
ערב כ
עזרת הנשים ב-770. ארכיון: COL

במהלך הלילה של ערב כ"ב שבט נפרץ אולם עזרת הנשים של בית המדרש 770 הפונה לכיוון רחוב קינגסטון. הנזק העיקרי נגרם לקבוצת הבנות שמארגן הרב צייטלין, שהמקום הועמד לשימושם ע"י הגבאים וחפציהם האישיים שהושארו במקום - נעלמו.

גם רכוש וציוד טכני של הקבוצה נגנב מהמקום, כשהנזק העיקרי הוא חוברות הלימודים שהודפסו במיוחד עבור הבנות ונלקחו גם הם במהלך הפריצה. מלבד העלות הגבוהה, הדפסה מחדש של החוברות צפויה לקחת זמן רב.

הסימנים במקום מעידים כי ככל הנראה הפריצה התבצעה מתוך האולם הגדול של 770 בקומת המרתף שלו חלונות הפונים לעזרת הנשים. מסגרות החלונות האלו ניזקו בצורה משמעותית.

הרב צייטלין, שמארגן את הקבוצה זה עשרות שנים, מספר כי מעולם לא קרה לו דבר שכזה. בכל השנים אוחסנו חפציהן האישיים של הבנות בעזרת הנשים ומעולם לא אירע להם מאומה.

גבאי ביתהכנסת, ששמעו על המקרה המזעזע, הבטיחו להיחלץ לעזרת הקבוצה ולעשות כל מאמץ כד ילאתר את העבריינים ולהעמידם לדין. מצלמות האבטחה שמותקנות ב-770 במספר רב של מוקדים, צפויות לסייע לעבודת המשטרה בנושא.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.