מערכת COL | יום כ"ב שבט ה׳תשע״ב 15.02.2012

השבתון השנתי של CTeen שסחף את קראון הייטס ● גלריה

זהו היה סוף שבוע מרתק בו 420 בני נוער יחד עם השלוחים מ54 קהילות שונות מלאס וגאס עד וינה נטלו חלק בשבתון השנתי של ארגון CTeen – "רשת חב"ד לצעירים" שנערך בקראון הייטס בסוף השבוע האחרון, במהלכו נהנו המשתתפים מפעילות מאתגרת, טיולים, דיונים, והצצה לעולם היהדות בדרך מסקרנת ומהנה, שנתנה להם השראה לקבל על עצמם החלטות טובות ורצון להיות מעורבים יותר בסניפי CTeen שבאיזור מגוריהם  לדיווח ולתמונות
השבתון השנתי של CTeen שסחף את קראון הייטס ● גלריה
צילום: בנצי ששון
זהו היה סוף שבוע מרתק בו 420 בני נוער יחד עם השלוחים מ54 קהילות שונות מלאס וגאס עד וינה נטלו חלק בשבתון השנתי של ארגון CTeen – "רשת חב"ד לצעירים" שנערך בקראון הייטס בסוף השבוע האחרון, במהלכו נהנו המשתתפים מפעילות מאתגרת, טיולים, דיונים, והצצה לעולם היהדות בדרך מסקרנת ומהנה, שנתנה להם השראה לקבל על עצמם החלטות טובות ורצון להיות מעורבים יותר בסניפי CTeen שבאיזור מגוריהם.

אורח השבת, שלמה ווינגראד, שחקן פוטבול שזכה בסופרבול וחזר לשורשיו היהודים, ריתק את המשתתפים בסיפורו האישי במהלך סעודות השבת, כשבני הנוער מנצלים כל דקה בכדי לשוחח ולשמוע עוד ממנו גם במהלך הטיול לטיימס סקוויר, לפסל החירות, או בשיט שנערך במוצאי שבת.

מלבד ביקורים באטרקציות המוכרות של ניו יורק, נהנו המשתתפים מהפן הרוחני שכלל  סדנאה יחודית עם הגב' שמעונה צוקרניק, סיור במקווה טהרה לבנות עם הגב' דינה רוזנפלד, שיעור חסידות עם הרב העכט, סדנאת שאלות בהשתתפות שלוחים ושלוחות, ביקור באוהל הקדוש, 770, ספריית וחדר הרבי, כמו גם מוזיאון הילדים, מאפיית המצות וסופר סת"ם.

התגובות הנלהבות של מאות ממשתפי השבתון כמו מראים על ההצלחה האדירה שלו. אחד מהם הוא דורי אבלהם. "פגשתי כל כך הרבה אנשים מדהימים והכרתי הרבה חברים חדשים, איתם יחד העשרתי את הידע שלי ביהדות. ברור לי שהשבתון הזה הוא נקודת מפנה בחיים שלי".

למרות כל זאת מנהלי הארגון לא נשארים שאננים. "אתה חייב לדרוש עוד תוכניות, שיעורים ופעילויות מהרבנים והרבניות שלכם", קרא הרב משה קוטלרסקי, יו"ר CTeen בנאומו בפני בני הנוער בבאנקעט השבתון שחתם את השבתון.

"האפקט של השבתון על בני הנוער הוא בלתי יתואר", אומרת הרבנית חני קרמר, שלוחה למריק, ניו יורק. "התוכנייה הייתה מלאה וגדושה בתוכן שהפתיע את החניכים שלנו במספר בחינות. עד כדי כך שאחד מהחניכים שלנו קנה חצי שעה לאחר סיום הבאנקעט זוג תפילין חדש לאחר שהחליט להניח תפילין מידי יום".

בסיום השבתון הודו השלוחים לרבנים מנדי קוטלרסקי ובערל פרנקל מ'מרכז 302', שם ממוקמים משרדי CTeen, על שדאגו לביצוע המוצלח של שבתון זה.
לקבלת מידע נוסף על CTeen, צרו קשר בכתובת האיימיל: [email protected]
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.