מערכת COL | יום כ"א שבט ה׳תשע״ב 14.02.2012

ניצולי השואה חגגו מסיבת ט"ו בשבט בלוד

ליד שולחנות ערוכים בשילוב פירות ארץ ישראל ומופע כליזמרים, השתתפו כ-80 ניצולי שואה וחגגו את מסיבת ט"ו בשבט בבית התבשיל של עמותת יד ביד לוד לדיווח ולתמונות
ניצולי השואה חגגו מסיבת ט

ברוב פאר והדר נערכה השבוע מסיבת ט"ו בשבט לקשישים וניצולי שואה ובודדים, במעמד: יו"ר הועדה הממונה מר מאיר ניצן, יו"ר העמותה למען ניצולי השואה מר גידל דוידזון, רכזת תרבות וקליטה בעיריית לוד מרת מאיה רויטבול, ויו"ר מפעל החסד "יד ביד" לוד הרב יעקב גלויברמן.

ליד שולחנות ערוכים בשילוב פירות ארץ ישראל ומופע כליזמרים, השתתפו כ-80 ניצולי שואה וחגגו את מסיבת ט"ו בשבט בבית התבשיל של עמותת יד ביד לוד.

יו"ר הועדה הממונה מר מאיר ניצן, נשא דברים מרגשים תוך שהוא פונה בדבריו לניצולי שואה במילים נרגשות: נלחמתם יד ביד עם הפרטיזנים ביערות ולא רק שניצחתם אלא גם זכיתם לעלות לארץ ישראל ולבנות כאן את ביתכם, ואני יודע כמה גדול יום זה עבורכם ואני אומר את דבריי כניצול שואה...

בנוסף לכך העניק ראש העיר זרי פרחים ל-9 ניצולי שואה אשר חגגו ביום זה את יום הולדתם.

הרב יעקב גלויברמן יו"ר עמותת "יד ביד"  נשא דברים בחשיבותו של היום הגדול יום ט"ו בשבט אשר הוא ראש השנה לאילנות , אתם האילנות, שהצלחתם לשרוד את המלחמה האיומה, וברוך ה' עליתם לארץ הקודש וכאן אנו רואים כבר את הפירות שלכם, כאשר הוא מציין בדבריו: אימי ניצולת שואה מאדמת הונגריה, ואני כאן ממשיך את דרכה בכך שהעמותה דואגת להכין 250 ארוחות מזון מידי יום לקשישים, בודדים, ומשפחות מועטות יכולת בעיר לוד.

בנוסף לפעילות השוטפת המתקיימת במקום, נערכת פעמים בשבוע פעילות במועדון למען הקשישים אשר יש פעילות עניפה למענם החל מיום מוזיקה עם שירים מבית אבא, ועם משחקי חברה, ועוד.

הרב גלויברמן הודה לרכזת מאיה רויטבול על פעילותה המבורכת ועל שיתוף הפעולה עם אגף הרווחה בעיריית לוד.

קשישים יצאו שמחים ומאושרים עם תחושה של "יש לנו בית חם ואוהב".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.