מערכת COL | יום כ' שבט ה׳תשע״ב 13.02.2012

5 שעות בדרכים, והכל היה שווה: השלוחים חזרו עם חיות מיוחדת

רק יממה חלפה מאז שבו לביתם 250 ילדי השלוחים שהשתתפו בשבת האחרונה בכנס השלוחים במושב צפריה, באירגון צעירי-אגודת-חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב, והתגובות והתשבוחות לא מפסיקות לזרום ● ראיין מספר שלוחים, מים המלח ועד צפת, ושמע מהם על השבת הנפלאה שחוו ילדיהם, השלוחים הצעירים ● מי החליף 4 רכבים כדי להגיע לשבת? ומי הגיע ממרחק 5 שעות עד שנאלץ לרדת מהאוטובוס בעקבות תגרה עם ערבים? לסיפור המלא
5 שעות בדרכים, והכל היה שווה: השלוחים חזרו עם חיות מיוחדת
צילום: COL

כתב COL

רק יממה חלפה מאז שבו לביתם 250 ילדי השלוחים שהשתתפו בשבת האחרונה בכנס השלוחים במושב צפריה, באירגון צעירי-אגודת-חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב  והתגובות והתשבוחות לא מפסיקות לזרום.

COL ראיין מספר שלוחים, מים המלח ועד צפת, ושמע מהם על השבת הנפלאה שחוו ילדיהם, השלוחים הצעירים.

הרב אליעזר וויספיש פתח תקווה: "בסיומה של עוד שבת מיוחדת לבני השלוחים שבה היו ילדי באווירה מיוחדת. כאשק בכל התוכניות ניכרה השקעה ומחשבה רבה להעניק להם. אין בפינו מילים להודות לכל הצוות, המארגנים, הגנגרל, המרכזים, המפקדים, צוות המטבח, מנהל השבת, ועוד, ומעל כולם לרב אהרונוב ולרב ליפסקר. הילדים חזרו במוצאי שבת מלאים בחוויות ולא הפסיקו לספר עליהם".   

הרב אוריאל שחר, דימונה: "גם אני מצטרף בחום לכל מילה. כל כך הרבה תוכן, חיות וחסידישקייט בשבת כזו קצרה... לא יאומן. הילד חזר כל כך משולהב ו"מתודלק" עד שלא חש בתלאות הדרך. ואלה מסעי: צפריה, אשקלון, שדרות, נתיבות (המתנה והחלפת רכב) צומת שוקת (החלפת רכב) עומר (החלפת רכב), ירוחם ודימונה... למי שזה לא אומר כלום, שיפתח מפה), הגיע הביתה בסביבות 1:00 בלילה ולא הפסיק לספר, להתרגש ולרגש אותנו עוד שעה ארוכה. יישר כוח עצום!

הרב יצחק ציטרון, בית חב"ד מטה יהודה: "אני עדיין בדרך, אבל לא מפסיק לשמוע מבני על נפלאות השבת ועל הנאתו הגדולה. ישר כח לכל העוסקים במלאכה ובראשם יו"ר צאגו"ח הרב יוסף יצחק אהרונוב הרב נפתלי ליפסקר היקר שחשובה לו רווחת השלוחים ודור העתיד, וכן לגב' נחמה כהנא, ושאר אנשי הצללים שמסורים ונתונים להצלחת השליחות".

הרב שמעון אלהרר בית חב"ד איזור ים המלח: "גם אני מצטרף לברכות. שבת כזו חשובה לדור העתיד. אין מילים בפי. תודה לרב ליפסקר.

הרב יהודה בוטמן רמת השרון: "יישר כח גדול. המון יישר כח לעוסקים במלאכה חשובה זו שהעניקה לנו ולילדינו שיחיו המון".

הרב נועם רוט ירושלים: הילדים חזרו עם הרבה חוויות ומאד נהנו. יישר כח לכל העוסקים במלאכה.

הרב חיים זילבר צפת: "הילדים הסבירו לי הערב את משמעות שמות הקבוצות: כל ה'מבצעים' שהרבי הקדיש לילדים. הם באמת חזרו עם המון חיות חסידית ומקורית והכל היה שווה, למרות תלאות הדרך - 5 שעות רק הלוך עם אוטובוס שבתחילה  נתקע, אח"כ התנגש במכונית פרטית ולבסוף פרצה בו תגרה בין נוער יהודי לערבי עד שהועברו לאוטובוס אחר אתו הגיעו לבני ברק והסעה שלישית משם לצפריה. הכל היה שווה את השבת הנפלאה".

+ דור העתיד של השלוחים בישראל התאחד בשבת אחדות ● גלריה
+ נפתח המפגש השנתי של ילדי השלוחים ● תמונות ראשונות

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.