מערכת COL | יום ט"ז שבט ה׳תשע״ב 09.02.2012

תלמידי "תפארת מנחם" התוועדו בי' שבט בבית "770"

לרגל י' שבט נסעו כ-300 תלמידי ת"ת "תפארת מנחם" של קהילת חב"ד בביתר עילית להתוועדות רבתי בבניין "770" ברמת-שלמה. ההתוועדות הייתה שיאו של לימוד אינטנסיבי במאמר 'באתי לגני' ● אורח הכבוד הרב נפתלי רוט פנה אל התלמידים בהתרגשות ניכרת וסיפר סיפור בעניין אהבת הרבי אליהם לדיווח ולתמונות
תלמידי
לרגל י' שבט נסעו כ-300 תלמידי  ת"ת "תפארת מנחם" של קהילת חב"ד בביתר עילית להתוועדות רבתי בבניין "770" ברמת-שלמה.

ההתוועדות  באה כשיא לשבועיים של לימוד אינטנסיבי של מאמר באתי לגני , בהם ילדי הת"ת צברו אלפי שורות  המאמר בעל פה.  ההתוועדות נפתח באמירת 12 הפסוקים ובשירה קצרה על ידי אחראי הפעילות החסידית בתלמיד-תורה המחנך הדגול הרב דוד דהאן.

לאחר מחרוזת של ניגונים חסידיים בלווי המוזיקאי משה שי' נוטיק אמר הת' יוסף יצחק מישולובין מכיתה א' ברצף ובבטחון שני אותיות  ממאמר באתי לגני בע"פ – וזכה לחיבוק מרוגש ממנהל התלמוד-תורה הרב יוסף הערש שי' סירוצקי.

לאר מכן קראו כל התלמידים והמחנכים קטע מהמאמר כחיש אחד, כך שבכמה דקות נאמר המאמר כולו עשרה פעמים... הניגון שלסיום המאמר הובילו לריקוד ספונטאני של מאות הילדים ביחד ולאחריו מחרוזת של ניגונים חסידיים.

כשעדיין ההתעלות של הריקוד נראת על פניהם, הוזמן אורח הכבוד הרב נפתלי רוט שפנה אל התלמידים בהתרגשות ניכרת וסיפר סיפור בעניין אהבת הרבי אליהם  "יהודים אני אוהב אתכם!יהודים אני אוהב אתכם!יהודים אני אוהב אתכם!".

ההתוועדות הסתיימה בחלוקת תעודות הצטיינות לנציגי הכיתה שלמדו את הכמות הרבה ביותר ממאמר באתי לגני ובכתיבת פ"נים כיתתיים ב"חדרו של הרבי" ותפילה – אהל הרושם החזק הממשיך ללווות את כל אלו שזכו להשתתף בו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.