מערכת COL | יום ט"ז שבט ה׳תשע״ב 09.02.2012

הצימרים של נוחם ● אחד משלנו

ר' נוחם-חיים עינב גדל בילדותו בחיפה. לימים, החליט לפתוח עסק של צימרים מפוארים לנופש בישוב אמירים שסבו היה ממקימיו ● ההשגחה הובילה אותו לפתיחת בית-חב"ד עם רעייתו קרני ● השבוע הוא מתארח ב'אחד משלנו' במגזין שישי ומספר את סיפורו האישי ● רק לגולשי COL: הגולשים הראשונים יקבלו הנחת ענק לסיפור המלא
הצימרים של נוחם ● אחד משלנו
ר' נוחם על רקע אחד הצימרים
מאת שלומית, COL

שם: בעלי צימרים באמירים ר' נוחם-חיים ועינב קרני

תיאור העסק: ביישוב אמירים השוכן לו בגליל, ישנו מקום נפלא לנופש מדהים. היישוב המיוחד טובל כולו בירק מלוא רוחב-העין ונוף גלילי יפיפה נשקף מכל עבר, בשילוב עם אויר הרים צלול ושכנות של עשר דקות ממירון.

באמירים תמצאו את שלושת הצימרים המפוארים של משפחת ר' נוחם-חיים ורעייתו קרני עינב - אשר כיום משמשים אף כשלוחים במקום הפסטורלי הזה.

נוחם מספר לנו שסבו היה ממקימי ישוב אמירים. בילדותו משפחתו התקרבה לחב"ד על-ידי הרב ראובן דונין ע''ה והרב אליעזר גבירץ, ולפני כעשר שנים החליט יחד עם זוגתו לחזור ליישוב של סבו על מנת לגור ולהתפרנס בו.

בהשגחה פרטית, לאחר שהשליח ביישוב אמירים באותו הזמן, הכשיר את מטבחו ועזר לו בקביעת המזוזות במשכנו החדש - סיפר השליח לנוחם על מעברו לירושלים ועל כך שלא יוכל להמשיך את הפעילות באמירים.

זהו המקום אפוא, שנוחם החל לחשוב על כיוון של בית-חב"ד באמירים שיעניק שירותי דת לתושבים המעוניינים בכך. כרגע הגיעו כבר למצב בו זקוקים בישוב בדחיפות לספר-תורה קבוע למניין המתקיים מידי שבת.

מספר נוחם: אנו זוכים היום להתפרנס ביישוב גם בגשמיות וגם ברוחניות. בתחום הפרנסה הקמנו שלושה צימרים מפוארים "הבקתה", "הסוויטה" ו"אחוזת החורש" - כל צימר הוקם בעלות של מאות אלפי שקלים על מנת לאפשר את הנופש הטוב ביותר לזוג המעוניין בכמה ימי מרגוע.

תושבי המקום, יודעים שרמת הצימרים שלנו מהגבוהים במושב מבחינת ניקיון, עיצוב ושירות.

קרה פעם שהגיע לצימר זוג שלעת עתה מאוד רחוק מיהדות - דרך איזה פרסום שלא יכלו לזהות בו שהבעלים דתיים. הזוג כל-כך התפעל מהרמה והשרות למרות... שהבעלים ממש חרדי, עד שאפילו התעניין להצטרף למניין.

טלפון: 050-7548346, 050-7548343

ממוצע מחירים: תלוי אם מדובר על אמצע שבוע או סוף-שבוע, כמובן שבעונת הקיץ
המחירים מתרוממים קצת.

מבצעים חמים: 20 הגולשים הראשונים שיגיעו דרך כתבה זו, יקבלו הנחת ענק של  25%.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.