מערכת COL | יום ט"ז שבט ה׳תשע״ב 09.02.2012

עו"ד ציבין: "הטיפול של הרב פרמן היה הגורם המכריע בשחרור"

התרמילאי הישראלי רותם זינגר, שנעצר בצ'ילה בדצמבר בחשד שגרם לשריפת הענק בפארק הלאומי טורס דל-פאינה, לא יועמד לדין ● עו"ד מרדכי ציבין, שסייע משפטית לזינגר במהלך הפרשה, אמר ל-COL כי "הטיפול של השליח הראשי בצ'ילה הרב מנשה פרמן לאורך כל הפרשה היה הגורם המכריע בסיום הפרשה" ● הגב' ניצן זינגר, אימו של רותם ל-COL: "אין מילים לתאר את העזרה הרבה של שליח חב"ד" לסיפור המלא
עו
עו"ד מרדכי ציבין, השליח הרב מנשה פרמן, והתרמילאי הישראלי רותם זינגר. צילום: COL ופייסבוק

כתב COL

התרמילאי הישראלי רותם זינגר, שנעצר בצ'ילה בדצמבר בחשד שגרם לשריפת הענק בפארק הלאומי טורס דל-פאינה, לא יועמד לדין.

הגב' ניצן זינגר, אימו של רותם אמרה הבוקר בשיחה עם COL: "עזרתו של שליח חב"ד הרב מנשה פרמן היתה נפלאה. פשוט אין מילים לתאר את העזרה הרבה שלו. הרב פרמן ליווה את בעלי חזי ובני רותם בכל הפרשה. כאשר הם היו תקועים במלון באיזור השריפה, הוא הגיע לבקרם, העניק להם תפילין, סידור, ואוכל כשר. הוא מאוד ריגש אותם. כאשר הם הגיעו לס. דייגו הבירה, הוא שיכן אותם בבית חב"ד, ולקח אותם תחת חסותו".

ניצן זינגר מכחישה את הפרסומים בישראל לפיו הושת עונש על בנה. "רותם לא קיבל שום עונש. הוא לא הואשם בכלום, ולא נטל אחריות. הוא ממשיך לטייל בדרום אמריקה ולא ישוב לארץ. החלטנו לתרום סכום של 10,000 דולר לקרן שיקום היערות של צ'ילה, שיעזרו בקרן קיימת לישראל בכדי לשקם את היערות".

עו"ד מרדכי ציבין, שסייע משפטית לזינגר במהלך הפרשה, אמר ל-COL כי "השליח הראשי בצ'ילה הרב מנשה פרמן, היה הראשון שידע ממקורות צ'יאלניים רשמיים שפנו אליו. הוא הפעיל את קשריו, אשר חלק מהם חשאיים ויוצאי דופן, ונסע לבקר את רותם ואביו באיזור היער שנשרף, מרחק טיסה של 6 שעות, על מנת לפתור בעיה משפטית".

"הרב פרמן הצליח להסדיר ולהתגבר על הקשיים הבוירוקרטיים, אשר בדרום אמריקה בדרך כלל קשים מאוד, וגרם, בין היתר, שצו איסור היציאה שהוטל על ידי שופט האוסר על תומר לצאת מאיזור השריפה, בוטל, מה שאיפשר לתומר להגיע לס. דייגו, ושם לטפל בעניינו. הדבר גם בא לידי ביטוי בהרחבה בכלי התקשורת הראשיים בצ'ילה, והרב פרמן הוזכר בהרחבה".

"למרות שגורמים ישראליים ואחרים ניסו לסייע, הסיוע לא יצא לפועל. הטיפול של הרב פרמן לאורך כל הפרשה היה הגורם המכריע בשחרורו של זינגר".

"שוב הוכח כי השלוחים ברחבי העולם, משמשים כקבלן משנה של מדינת ישראל ומשרד החוץ, וזאת ללא קבלת שכר כלשהוא, למרות שכל סיוע כרוך בהוצאות רבות".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.