מערכת COL | יום י"ד שבט ה׳תשע״ב 07.02.2012

הישגים חדשים בתחום התקצוב לפעילות בתי חב"ד בירושלים

היום (שלישי) התקיימה בירושלים בבנין העיריה התכנסות של כל מנהלי בתי חב"ד הפועלים במסגרת צעירי אגודת חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב, לפגישת הערכות לפעילות חודש האביב ול"ג בעומר של צעירי חב"ד ובתי חב"ד בעיר ● את הישיבה ניהל חבר מועצת העיר ונציג חב"ד בעירית ירושלים הרב יעקב הלפרין היוזם והמארגן של ההתכנסויות לקראת החגים וכהכנה לפרויקטים מיוחדים במהלך השנה. בישיבה נכחו מנהלי בתי חב"ד בירושלים לסיפור המלא ולתמונות
הישגים חדשים בתחום התקצוב לפעילות בתי חב
צילום: COL

כתב COL

היום (שלישי) התקיימה בירושלים בבנין העיריה התכנסות של כל מנהלי בתי חב"ד הפועלים במסגרת צעירי אגודת חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב, לפגישת הערכות לפעילות חודש האביב ול"ג בעומר של צעירי חב"ד ובתי חב"ד בעיר.

את הישיבה ניהל חבר מועצת העיר ונציג חב"ד בעירית ירושלים הרב יעקב הלפרין היוזם והמארגן של ההתכנסויות לקראת החגים וכהכנה לפרויקטים מיוחדים במהלך השנה, בישיבה נכחו מנהלי בתי חב"ד בירושלים.

הישיבה נפתחה ע"י הרב הלפרין שהציג את אורח המפגש הרב יוסי דייטש מ"מ וסגן ראש העיר העומד לימינו של הרב הלפרין בכל סיוע הנדרש לשלוחים ולמוסדות חב"ד.

הרב דייטש סיפר על היחס המיוחד לה זוכה תנועת חב"ד בזכות פועלו של חבר המועצה המסור הרב יעקב הלפרין והדגיש שהודות לפועלו כל החוגים זוכים להשגים ולהצלחות מיוחדות.

לאחר מכן הביא הרב הלפרין סקירה על השגים חדשים בתחום התקצוב והקצבות לפעילות בתי חב"ד בתחומים שונים תקציב שיביא להתפתחות משמעותית של מפעל השליחות בירושלים.

במרכז הישיבה הציג הרב הלפרין את הפרויקטים העומדים על הפרק והאפשרויות לתקצוב, מבצע מצה לתלמיד בהיקף גדול בירושלים, סדרי פסח והערכות לתהלוכות ל"ג בעומר, במקביל נמסרו הנהלים להגשת המסמכים הנדרשים והבקשות לתקצוב בכל התחומים.

במהלך הישיבה הודו השלוחים לרב נפתלי רוט השליח הראשי בעיר ומנהל המרכז חינוכי חסידותי של חב"ד בירושלים, ושל בנו, מנכ"ל צעירי חב"ד בירושלים הרב נועם רוט, וכן לרב הלפרין על מסירותם ופועלם הרב ועל ההשקעה הרבה להרמת קרנם של השלוחים בירושלים.

הרב רוט ציין את מעלת ההתכנסויות שמאחדות ומגבשות את מנהלי בתי חב"ד והשלוחים בעיר, הרב רוט הפטיר ואמר פעילותו של ר' יעקב היא לא פלא שהרי "רבי יעקב הלפרין" בגימטריא – 770 (עם הכולל).

בסיום הישיבה סיכמו השלוחים את פעילות חנוכה השנה שנערכה בהצלחה גדולה ובסדר מופתי כאשר למעלה משבעים חנוכיות הוצבו ברחבי העיר חוברו לחשמל ותוחזקו ע"י עירית ירושלים הודות לפועלו של הרב הלפרין.

השלוחים ניצלו את ההזדמנות של ההתכנסות להתוועדות חסידית לרגל יום הולדתו של השליח הרב תמיר קסטיאל.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.