מערכת COL | יום י"ב שבט ה׳תשע״ב 05.02.2012

חידונים חסידיים, 2012: "שאמיל" ופלזמות ● צפו בוידאו

החידונים החסידיים הנערכים זה עידן ועידנים, קיבלו תפנית בחיידר חב"ד באלעד, שם השתמשו במסכי פלאזמה שהפכו את החידון לאטרקציה כך זה נראה. וידאו
חידונים חסידיים, 2012:
(צילום: מתוך הוידאו)
חודש ימים לפני היום הגדול יו"ד בשבט, יום ההסתלקות האדמו"ר מוהריי"צ, ויום קבלת הנשיאות של הרבי נשיא דורינו, שקדו תלמידי תלמוד-תורה חב"ד באלעד על תוכן החוברת הנפלאה "חסיד מקושר" שיצא-לאור על-ידי המרכז החינוכי החסידותי.

מלבד הלימוד, נערכו מבחנים יומיים, ותחרות בין הכיתות השונות בתלמוד תורה, בעידודם של המחנכים וההורים היקרים, מי יזכה בתואר הנכסף "חתן – החסיד המקושר" .

ביום שישי יו"ד בשבט התקיים בת"ת התוועדות חסידית לרגל היום הגדול, בהשתתפות המד"א הרב שניאור-זלמן ירוסלבסקי, אשר עמד בדבריו על חובתו של תלמיד חסידי ביום הגדול הזה.

בשילוב חידון הגמר בין 20 המתמודדים מכיתות השונות אשר הגיעו לשלב הגמר. החידון הערוך בצורה ויזואלית ברמה גבוהה, ריתק במשך שעתיים את התלמידים וההורים אשר צפו בהתמודדות ובתחרות בין המתמודדים החסידיים על התואר הנכסף, מתוך הנאה חסידית אמיתי, ולימוד מושגים חסידיים אשר לא כל אחד מאיתנו שולט בהם.

המתמודדים שלפו תשובות וגילו בקיאות נפלאה בתוכן הנלמד, אם זה ספרי הרבי הרבים, השיחות, ימי ההתוועדות, וכלל הנהגות הרבי וכו', שליטתם בחומר היתה מוחלטת כולל תאריכים מדויקים כיאה לילד חסידי הלומד בתלמוד תורה הנושא את שמו של הרבי נשיא דורנו.

על חודם של נקודות הוכרע התחרות בסיום החידון הדרמאטי ונבחרו החתן החסידי וארבעת סגניו.

לקול תרועותיהם של חבריהם לספסל הלימודים עלו בזה אחר זה התלמידים לקבל את הפרסים היקרים, כולם מספרי הרבי.

במהלך הכנס נאמר בע"פ של החלק הראשון של המאמר "באתי לגני" ע"י אחד התלמידים בבהירות, כמו"כ ניגנו תלמידי כתה ג' את הפרק של הרבי ובאווירה החסידית המחשמלת אשר נוצרה באולם קיבלו התלמידים על עצמם להמשיך ולהעמיק בלימוד החסידות, וכמובן בנגלה, ובעיקר המתנה הגדולה לרבי ע"י לימוד המצוות שבין אדם לחבירו מתוך תרי"ג המצוות, במבצע "משנים מידות" אשר הסיום של המבצע יתקיים אי"ה ביום הגדול ג' תמוז הבעל"ט.

בתפילה לבורא עולם שעוד היום יתגלה מלכנו משיחנו בבנין בית המקדש, ונזכה לראות את מלכנו גואלנו בעיני בשר ודם, בקרוב ממש, ננעל הכנס המרשים.

במהלך הכנס הובעה תודה של התלמידים והמחנכים להנהלה הרוחנית והגשמית של התלמוד תורה, אשר עושים ימים ולילות למען קידום והצלחת התלמידים היקרים והחביבים בתלמוד תורה, לנחת רוח לרבי, מתוך ברכה שימשיכו במעשים הטובים מתוך החרבת הדעת ובהתגלות הרבי נגיש כולנו את המתנה היקרה המוסד בתפארתה.

לצפייה בוידאו לחצו על כפתור ההפעלה, או על האופצייה הנוספת:
לא מצליחים לצפות? לחצו כאן

אופצייה נוספת:
לצפייה בוידאו לחצו על כפתור ההפעלה, או על האופצייה הנוספת:
לא מצליחים לצפות? לחצו כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.