מערכת COL | יום י"ב שבט ה׳תשע״ב 05.02.2012

י' שבט העשור ב"אהלי מנחם" ● גלריה

תלמידי הכיתות הגבוהות של חיידר אידיש "אהלי מנחם" ביתר עילית התכנסו בליל שישי ליל יום הגדול והקדש י' שבט, באולם המפואר "שמחת עולם", לערב שכולו התקשרות אמיתית באווירה חסידית אותנטית לסיפור המלא
י' שבט העשור ב
צילום: מנדי הכטמן, COL

תלמידי הכיתות הגבוהות של חיידר אידיש "אהלי מנחם" ביתר עילית התכנסו בליל שישי ליל יום הגדול והקדש י' שבט, באולם המפואר "שמחת עולם", לערב שכולו התקשרות אמיתית באווירה חסידית אותנטית.

לאחר הדלקת נר נשמה ותפילת ערבית, חזרו השלוחים לישיבת תות"ל בעיר את האותיות הראשונות של מאמר באתי לגני, ולאחר מכן התיישבו התלמידים יחד עם אנשי הצוות ללימוד בחברותות של משניות השם, מתוך חוברת מהודרת שהופקה על ידי צוות החיידר.

החוברת המיוחדת כללה את תפילות היום, מאמר באתי לגני מנוקד ומבואר לילדים, משניות אותיות השם וניגוניו של הרבי. עם סיום לימוד המשניות ניגנו כולם יחדיו את כל ניגוני הרבי, בליווי תזמורתם של ר' דוד הלר, ר' דניאל בלן ובניצוחו של ר' שלום כינורי.

משניתן האות נטלו כולם את ידיהם להתוועדות חסידית וסעודת יום ההילולא סביב שולחנות ערוכים לסעודה חגיגית. את שרביט ההתוועדות נטל המשפיע הרב בנימין זילברשטרום יו"ר היכל מנחם, שריתק את התלמידים שעות ארוכות בסיפורים רתקים סביב מהותו של יום וסביב הנושא המרכזי לחודשים הקרובים – עבודת התפילה.

במהלך הערב הציגו התלמידים השלוחים מבצע מיוחד שיימשך עד לב' ניסן, במסגרתו ילמדו הילדים פעם בשבוע עם השלוחים על עבודת התפילה, פירוש המילות והדרכות רבותינו נשיאנו בתפילה, ובב' ניסן יתקיים טקס הסיום בו יחולקו פרסים למצטיינים.

התלמידים כולם חתמו על פ"נ לרבי לרגל י' שבט, ובו הבשורה הטובה אודות המבצע החדש.

לאחר מכן התיישבו התלמידים כתף אל כתף כאיש אחד בלב אחד, למחרוזת ניגונים שובי לב ומרטיטי נשמה, בליווי התזמורת.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.