מערכת COL | יום י"ב שבט ה׳תשע״ב 05.02.2012

הרב מצגר שבת עם חב"ד במירון

הרב הראשי לישראל הרב יונה מצגר, היה השבת אורח בית חב"ד במירון. הרב ובני משפחתו סעדו את סעודות השבת על שולחנם של שלוחי הרבי במירון הרב יוסי הלפרין ורעייתו ● את תפילות השבת התפלל הרב הראשי בהיכל חב"ד שבציון הרשב"י והשתתף בהתוועדות שהתקיימה בציון הרשב"י כבכל שבת לסיפור המלא
הרב מצגר שבת עם חב
מירון. צילום: ישראל ברדוגו. משמאל: השליח במירון הרב יוסי הלפרין עם הרב מצגר (צילום: מנדי הכטמן)
הרב הראשי לישראל הרב יונה מצגר, היה השבת אורח בית חב"ד במירון. הרב ובני משפחתו סעדו את סעודות השבת על שולחנם של שלוחי הרבי במירון הרב יוסי הלפרין ורעייתו.

אחרי סעודת ליל שבת התקיימה בבית השליח התוועדות מיוחדת לרגל י' שבט בהשתתפות הרב הראשי הרב מצגר, ראשי זק"א ר' יהודה משי-זהב וצוותו הבכיר, העסקן ר' צבי פישבך, מתנדבי הארגונים זק"א ו"חסדי שבתאי" ויו"ר ארגון "חסדי שבתאי" ר' יוסי זליקוביץ'.

את תפילות השבת התפלל הרב הראשי בהיכל חב"ד שבציון הרשב"י. כמנהג המקום, נשא הרב מצגר לפני קריאת התורה את "דרשת שבת שירה", בה לימד שיחת קודש של הרבי בעניין שירת דבורה ושירת מרים וסיפר סיפור חסידי על כוח אמונת הנשים הקשור לכך שנשות ישראל יצאו ממצרים כשבידיהן תופים.

לאחר התפילה השתתף הרב מצגר בהתוועדות שהתקיימה בציון הרשב"י כבכל שבת. אחר הצהריים היה אורח בית הכנסת של היישוב מירון לתפילת מנחה וסעודה שלישית, בה נשא דברי תורה.

במהלך השבת ביקר הרב מצגר בלוויית עסקן החסד המירוני ר' דוד צבי לבל אצל האדמו"ר ממאקאווא שליט"א ששהה השבת במירון עם חסידיו ואצל המרא דאתרא של מירון הגה"ח הרב מאיר שטרן שליט"א.

הרב מצגר הגיע למירון לרגל אירוע ייחודי שקיים ארגון "חסדי שבתאי" במוצאי שבת במלאות 18 שנה להיווסדו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.