מערכת COL | יום ט' שבט ה׳תשע״ב 02.02.2012

גוּרְמֵה, שחיטת ליובאוויטש ● אחד משלנו

בקריית-אתא התקיים ערב יוקרתי להשקת המטבח החדש של קייטרינג "רק טוב" ● המטבח החדש יספק מענה לאירועים חב"דיים ברחבי הארץ, כשלראשונה תינתן אפשרות להזמנת אירועי גורמה, כולל מנות מיוחדות מכל סוגי מנות היוקרה ובנוסף מנות ביסטרו משובחות, ברמת כשרות מהודרת ● מנהל הקייטרינג, ר' יוסי טורקוב, מתארח ב'אחד משלנו' ומספר על הקמת העסק ונותן טיפים מעולם העסקים  לסיפור המלא
גוּרְמֵה, שחיטת ליובאוויטש ● אחד משלנו
באירוע הפתיחה
מאת שלומית, COL

שם:
קייטרינג "מעדני רק טוב", בהנהלת ר' יוסף טורקוב, תושב קהילת חב"ד בקריית-אתא.

מועד הקמה: תשס"ח.

תיאור העסק: מטבח קייטרינג המתמחה באירועים, שמחות ואירועי יוקרה. 

אנו עורכים ערבי 'דינר' לבתי חב"ד, שלוחים, ארגונים ומשפחות, בכל רחבי הארץ.
לפני כשבועיים חנכנו מטבח חדיש ומשוכלל שנועד לספק מענה לאירועי גורמה ברמה מקצועית גבוהה - כולל מנות מעוצבות, עריכת בארים מפוארים, מנות מיוחדות בהזמנה אישית ועוד.

לצד אירועי היוקרה בהם אנו מספקים אוכל והגשה בסטנדרט גבוה, ממשיך קייטרינג 'רק טוב' בעריכת אירועים מכל סוג בכל רחבי הארץ, כולל מנות ביסטרו מכובדות במחירים נוחים.

קהל היעד: במסגרת מטבח האירועים החדש יינתן שירות לאנ"ש ושרות מיוחד לשלוחים בכל הארץ במנות גורמה ייחודיות. כמו"כ הקייטרינג פונה לכל אירוע גם ברמת הסטנדרט, כאשר הכל ברמה הכי גבוהה בלי להתפשר על כשרות - וכמובן במחיר אנושי.

מסר: אנו מעוניינים להוות הוכחה לכך שכשרות ואיכות בהכרח יכולות ללכת ביחד, בייחוד כשמדובר במזון בעל כשרות מהודרת ביותר, אותה הגישה בדיוק מופנית גם לפן של האיכות וטיב המוצרים.

החזון: ליצור מענה מכובד עבור לקוחות המעוניינים באירועים יוקרתיים במגזר החרדי.

הייחודיות של איש חב"די בשוק העבודה: באירועים רבים אנו נפגשים עם לקוחות שאינם נמנים על אנ"ש כאשר, בין השאר, הם מזמינים מנות מהדרין לקרוביהם.

במהלך האירוע הם מתפעלים מהשירות, הטעם, האיכות ללא פשרות והיחס החם
שאנו מעניקים וכל זאת בכשרות מהודרת. היכולת הזו לנהל יחסי אנוש וקרבה עם כלל האוכלוסיות נטמעה בי הודות לשליחויות הרבות אותם עשיתי במדינות שונות בהם אתה פוגש אנשים ממגוון מגזרים וסגנונות.

סיפור מעניין: לא פעם, יצא שאני מגיע לאירוע ושומע את מנהל האולם מדווח ש"המשגיח הגיע, עכשיו רק מחכים לקייטרינג". ההפתעה בהחלט נכרת על פניהם כשהם מגלים שה"דוס" שלפניהם מנהל את הקייטרינג ומוציא מנות יוקרה שבעצמם לא פגשו...

קצת מהקשיים והלימוד שבדרך: בראשית הדרך ערכנו בעיקר אירועים קטנים וגילינו שיש יותר מידי ביקוש למנות גורמה המתאימות לאירועים יוקרתיים שאין לו מענה.

לקוחות שאלו על כל מיני מנות גורמה והתפלאו לגלות שאין קייטרינג "ליובאוויטש" שמתמחה במנות מסוג זה. אחרי מספר אכזבות החלטנו ללכת על זה, והקמנו את המטבח. לאורך הדרך גילינו שאזל לנו התקציב, אבל לא וויתרנו וסיימו את הקמת המטבח.

הקושי האמיתי, היה למצוא תחלופה למנות שקונים משפים מדופלמים ובעלי שם. כשמבררים לעומק מגלים שלחצי מהרכיבים צריכים למצוא חלפים בגלל בעיות כשרות – אבל ב''ה, גם על זה התגברנו.

טיפ: כמובן ללמוד להיות סובלני כלפי כל לקוח ושתמיד יקבל את היחס החם וירגיש כאילו הוא הלקוח היחידי.

טלפון זמנים: 0777996530, 0548353772

ממוצע מחירים: החל מ-55₪ למנה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.