מערכת COL | יום ט"ו אלול ה׳תשס״ד 01.09.2004

בית חב"ד באר שבע בפעילות סיוע לנפגעי הפיגוע

שני פיצוצים עזים החרידו אתמול (יום ג') את מרכז העיר באר שבע, שני מתאבדים צמאי דם פוצצו את עצמם בפיגוע משולב בשני אוטובוסים בעיר. מנין ההרוגים וכמות הפצועים הגבוה הכה את תושבי העיר בהלם וזעזוע כבד, במהלך היום נראו תושבים רבים מתגודדים ברחובות, באים למקום הפיגוע, מדליקים נרות, ומתפללים לרפואת הפצועים ולזכרם של ההרוגים. מנהל הפעילות בבית חב"ד הרב יוסף יצחק סלוין אומר כי "בית חב"ד באר שבע התגייס מיד לעמוד לעזרתם של הנפגעים, הרב מנחם קוטנר מהמחלקה של "צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור" כיוון אותנו בדרכי הפעולה הנדרשים ויחד יצאנו הבוקר לבקר את כל הפצועים בבית הרפואה "סורוקה".
בית חב
הרב יוסף יצחק סלוין עם אחד הפצועים
אל הביקור התלווה הרב קלמן דרוק שדמותו מוכרת לרבים מתושבי העיר, בין הפצועים פגשנו תלמידים שלמדו אצלו ומשפחות שנמצאים בקשר מתמיד עם בית חב"ד.

הילד ב. בגיל 12.5 נפצע קשה ועבר במהלך הלילה ניתוח להוצאת כדוריות ברזל שחדרו לגופו, ב. תלמיד בבית ספר חב"ד בעיר, אמו אם חד הורית שעלתה ארצה מחבר העמים עם שלושת ילדיה מקבלת מידי שבוע סל מזון מבית חב"ד, בקשתה היתה כי בנה יזכה לחגוג בר מצוה בבריאות טובה, אנו הבטחנו לה מיד כי בית חב"ד ישמח להכין את הילד לבר מצוה ולערוך עבורו את טקס הבר מצוה.

במחלקה של "צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור" בוחנים בימים אלו כיצד ובמה ניתן לסייע ולהקל על סבלם של הפצועים הרבים. הרב זלמן גורליק מנהל בית חב"ד המרכזי בעיר (החוזר מחר מביקור ב-770), אומר כי "בימים הקרובים נהיה עם משפחות ההרוגים ונגיש להם סיוע ראשוני בארגון והדרכה בימי השבעה. יצרנו קשר עם גורמי הרווחה בעיר על מנת שבמידת הצורך יוכלו להעזר בבית חב"ד".
לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
הרב סלווין
ט"ז אלול ה׳תשס״ד
אחרי הגלות הגדולה והשבוע הקשה . יהי רצון שתוכל מיד לבשר לתושבי העיר על התגלות משיח .
3.
אין כמו זלמן
כ"ז אלול ה׳תשס״ד
השליח שפועל המון בשליחות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.