מערכת COL | יום ה' שבט ה׳תשע״ב 29.01.2012

קמפיין הטרמפים של החב"דניק שמתמודד לראשות גוש עציון

שם טוב חוה, חסיד חב"ד, תושב היישוב תקוע, החליט רק לאחרונה להצטרף למרוץ לראשות המועצה האזורית גוש עציון, ואת מסע הבחירות שלו הוא מנהל בטרמפים, כך מדווח העיתון 'מעריב'  לסיפור המלא
קמפיין הטרמפים של החב
אילוסטרציה: ויקפדיה

עמיחי אתאלי, מעריב

בימים אלה מתנהלת מערכת הבחירות המקומיות לראשות המועצה האזורית גוש עציון, לאחר שראש המועצה הקודם שאול גולדשטיין מונה למנכ"ל ראשות הטבע והגנים. שניים מהמועמדים, דוידי פרל ויאיר וולף, משקיעים לא מעט מאמצים וכסף בתחרות על התפקיד הנחשק - אך לצדם פועל מתמודד נוסף שמנהל את הקמפיין שלו בלי להוציא שקל אחד.

תכירו את שם טוב חוה: חסיד חב"ד, תושב היישוב תקוע, שהחליט רק לאחרונה להצטרף למרוץ, ואת מסע הבחירות שלו הוא מנהל בטרמפים.

חוה טוען שכלל לא ידע על פרישתו של ראש המועצה הקודם ועל הבחירות שמתקיימות בעקבות זאת. "כחסיד חב"ד, אני פותח באיגרות הקודש של הרבי - וקיבלתי שם מסר שאני צריך להיות ראש מועצה", מתאר חוה את הרקע להצטרפותו למרוץ. "יום למחרת הגעתי למזכירות היישוב שלי, ופתאום אני רואה הודעה על הבחירות".

בהתאם למסר של הרבי המנוח נרשם חוה כמתמודד לראשות המועצה, ומאז הוא מנהל את מסע הבחירות שלו ללא כל תקציב ואפילו ללא רכב. "אני לוקח טרמפים מהבית שלי בתקוע וככה מגיע לכל אחד מהיישובים במועצה", מסביר חוה.

ברגע שהוא יורד מהטרמפ הוא מתחיל לצעוד ברגל בין הבתים. "אני דופק על הדלתות של האנשים ומבקש להיכנס כדי להציג את המשנה שלי שמתמקדת בעיקר בחינוך, בגלל הרקע שלי כאיש חינוך. בכל בית שאליו אני נכנס, אני שואל את בני הבית גם על הדרישות שלהם מראש המועצה הבא כדי לדעת במה להתמקד".

בסיומו של כל ערב כזה מבקש חוה מתושבי הבית האחרון שיקפיצו אותו לשער היישוב כדי שיוכל לתפוס טרמפים בחזרה לביתו. בשל מחסור בתקציב חוה גם לא הדפיס פלאיירים. לפני חצי שנה, הרבה לפני שנרשם כמתמודד בבחירות, הדפיס חוה על דפים את משנתו החינוכית כדי לחלק אותה בירושלים. "עכשיו אני מחלק בבתי התושבים את הדפים האלה, אבל אין עליהם אפילו תמונה שלי".

בימים אלה מוצפים כבישי גוש עציון בכרזות של שני המתמודדים האחרים, שעלותן מוערכת בעשרות אלפי שקלים. חוה טוען שקרה לו נס בסיוע חבריו מחסידות חב"ד: "סיפרתי בבית הכנסת של חב"ד שאני מתמודד על ראשות המועצה ושאין לי כסף לפרסום. והנה, יום למחרת אני נוסע בטרמפ ורואה מהחלון תמונות שלי על לוח מודעות. החברים הצדיקים אספו 350 שקל והדפיסו כמה מודעות שלי, אבל אחרי יומיים כבר כיסו אותן במודעות של המתמודדים האחרים".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.