מערכת COL | יום כ"ז טבת ה׳תשע״ב 22.01.2012

בקריוירוג הושלמה בנייתו של מבנה גן הילדים

למרות השלג הכבד שעטף את העיר, כ-180 אנשים נשים וטף, גדשו את אולם האירועים החדש של מוסדות חינוך "חב"ד ליובאויטש אור אבנר" בקריבוי-רוג בהנהלת השליח ורב העיר הרב לירון אדרי, וחגגו את פתיחת שעריו של המבנה החדש לדיווח ולתמונות
בקריוירוג הושלמה בנייתו של  מבנה גן הילדים
כתב COL

למרות השלג הכבד שעטף את העיר, כ-180 אנשים נשים וטף, גדשו את אולם האירועים החדש של מוסדות חינוך "חב"ד ליובאויטש אור אבנר" בקריבוי-רוג, וחגגו את פתיחת שעריו של המבנה החדש.

הגן הוקם כבר לפני למעלה מעשור שנים, ושמו הטוב נישא למרחקים הודות לרמה הלימודית הגבוהה והיחס החם, אך עד עתה שכן באופן זמני באחד מאגפי בניין בית הספר, בצפיפות רבה. כעת – סוף סוף עבר הגן למבנה של קבע – בניין מרווח ומפואר.

גן הילדים נבנה בתרומתו של מר גינדי קורבן חבר הקהילה היהודית בדנייפרופאטרובסק, אוקראינה, והושקע בבניה יותר ממליון וחצי דולר.

המבנה כולל בתוכו 3 קבוצות גן יפיפיות, מרכז מודרני ומשוכלל להתפתחות הילד, אולם אירועים מפואר אשר ישרת גם את ביה"ס ובו בימה וציוד אורקולי חדיש ומתקדם ביותר.

עם זאת – בימים אלה הולכת ונשלמת בנייתו של מרכז הספורט  - אולם ספורט מקצועי, אולם אוניברסלי לענפי הספורט האחרים, מלתחות ועוד.

את מרכז הספורט תרמו חברי הקהילה היהודית בקריבוי-רוג, ובראשם מר ולדימיר נמירובסקי נשיא הקהילה ומר אלכסנדר ליבשיץ מראשי הקהילה.

הרב לירון אדרי רב העיר והשליח הראשי הודיע שבעז"ה בתחילת חודש שבט יכנסו הילדים למבנה הגן, ומוסדות החינוך יקבלו תנופה מחודשת עם האולם החדש ומרכז הספורט.

בעז"ה ית' בניה זו מתווספת לבניינים שנבנו בשנים האחרונות ומשלימים פסיפס שלם של חיי קהילה יהודיים ומבוססים.

"בשנה שעברה פתחנו את ביה"כ  "בית שטרן שולמן"  מהיפים באוקראינה, אותו תרם מר נתן שיחי' (וואדים) שולמן נשיא הקונגרס האירואסיאתי וחבר הקהילה היהודית בדנייפרופאטרובסק.

לפני ארבע שנים פתחנו את מבנה ביה"ס מהמיוחדים בחבר העמים בתרומתם הנדיבה של מר לב לבייב, נשיא הקהילות היהודיות ומייסד קרן אור אבנר חב"ד ליובאויטש, קרן"וורלד ג'ויש רליף" מלונדון, מר נמירובסקי נשיא הקהילה היהודית, ומר אלכסנדר ליבשיץ, ועוד חברי קהילה רבים.

לפני כשנה החל לפעול מקווה טהרה שנתרם ע"י גורמים רבים ובראשם "מרכז רבני אירופה" בניהולו של הרב מנחם מרגולין, משפחת ביסטריצקי ארה"ב ותרומים מקומיים.

וכעת – נשלמה בנייתו של גן הילדים אולם הארועים ומרכז הספורט.

מעכשיו והלאה -  המטרה הניצבת בפנינו היא – להרחיב את מעגל היהודים ולהביא לכך שלא ישאר אף יהודי אחד בעיר שאינו קשור ליהדות ולקהילה, כרצון הרבי.

במשימה זו עלינו להשקיע את כל מרצנו." אומר הרב לירון אדרי. וזאת בעזרתם ועבודתם המסורה של השלוחים בעיר הרב מ.מ שטרסברג ורעייתו מירל, הר' לוי שיחי' זליגסון ורעייתו מיכל, הרב יעקב דוד שמרייבסקי ורעייתו מריים. אשר מבצעים כל אחד את עבודת השליחות בתחומו במסירות אין קץ.

את העיצוב המקורי והמרהיב לגן הילדים ולמרכז הספורט ביצעה השליחה גב' זהבה אדרי אשר הוכיחה כשרון רב גם בעיצוב בניין בית הכנסת ומקווה הטהרה.

האירוע הרשמי לפתיחת גן הילדים ומרכז הספורט יהיה לקראת חודש אדר אי"ה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.