מערכת COL | יום כ"ד טבת ה׳תשע״ב 19.01.2012

לקוח בזק: "התא הקולי שלי מלא בהודעות לרבי מליובאוויטש"

באתר YNET מובא הבוקר סיפורו של איציק קפלן, פיזיקאי במקצועו, אשר הזמין קו טלפון חדש מבזק בחודש דצמבר (כסלו) האחרון, וגילה להפתעתו כי הקו שקיבל מגיע בתוספת תא קולי שמלא בהודעות שיועדו כביכול לארגון המעביר בקשות ברכה על ציונו של הרבי באוהל הקדוש   לסיפור המלא ולפתיח של התא הקולי 
לקוח בזק:
כותבים פ"נ לרבי באוהל הקדוש (צילום ארכיון: COL)
באתר YNET מובא הבוקר סיפורו של איציק קפלן, פיזיקאי במקצועו, אשר הזמין קו טלפון חדש מבזק בחודש דצמבר (כסלו) האחרון, וגילה להפתעתו כי הקו שקיבל מגיע בתוספת תא קולי שמלא בהודעות שיועדו כביכול לארגון המעביר בקשות ברכה על ציונו של הרבי באוהל הקדוש.

לאחר מספר ימים גילה איציק לתדהמתו, הודעות אישיות של אנשים ששטחו בתא הקולי את בעיותיהם האישיים ביותר מבריאות ועד לשלום בית. איציק הבין שבכך יש משום פגיעה בפרטיותם של הפונים למספר הזה בכדי להעביר בקשות ברכה לציונו של הרבי, ופנה לבזק והעמיד אותם על טעותם. בבזק התפלאו וטענו שזה ללא יכול להיות. "אלו ההודעות שלך" התעקשו שם. לאחר שהוכיח להם איציק כי ההודעות המוקלטות הן מחודשים קודמים בעוד הוא מחזיק בקו הזה מדצמבר האחרון, הבטיחו לו בבזק לטפל בבעיה.

לאחר שבבוע מפנייתו לבזק, טוען אייציק בפני כתב YNET כי התקלה טרם תוקנה לצערו והתא הקולי כבר מלא עד אפס מקום בהודעות שאין לו מה לעשות איתן...

"גם את הפתיח של התא הקולי אין ביכולתי לשנות" אומר איציק מכיוון שאין לי את הסיסמא שלו. לאחר פניה חוזרת של האתר לבזק נמסר בתגובה: "אנו מתנצלים על התקלה המדוברת. העניין טופל ויופקו לקחים".

להאזנה לחצו על כפתור ההפעלה, או באופצייה הנוספת:
לא מצליחים להאזין? לחצו כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.