מערכת COL | יום כ"ג טבת ה׳תשע״ב 18.01.2012

ברשימת 100 המשפיעים בתקשורת בישראל: יוסי אליטוב

לצד ראש-הממשלה בנימין נתניהו, העיתונאי הבכיר יאיר לפיד ועורכי כלי-התקשורת החזקים בישראל - 'ידיעות אחרונות' ואתר ynet, נבחר העיתונאי החב"די יוסי אליטוב לאחד מ-100 אנשים התקשורת החזקים במדינה, ברשימה יוקרתית שמפרסם מידי שנה העיתון הכלכלי 'גלובס' ● אליטוב, משמש כעורך השבועון החרדי 'משפחה' וחבר מועצת הרשות השניה המפקחת על כלי-התקשורת צפו בתצלום
ברשימת 100 המשפיעים בתקשורת בישראל: יוסי אליטוב
צילומי מסך מ'גלובס' (עיבוד: COL)

מאת כתב COL

לצד ראש-הממשלה בנימין נתניהו, העיתונאי הבכיר יאיר לפיד ועורכי כלי-התקשורת החזקים בישראל - 'ידיעות אחרונות' ואתר ynet, נבחר העיתונאי החב"די יוסי אליטוב לאחד מ-100 אנשים התקשורת החזקים במדינה, ברשימה יוקרתית שמפרסם מידי שנה העיתון הכלכלי 'גלובס'.

אליטוב, משמש כעורך השבועון החרדי 'משפחה', יו"ר ועדת הרדיו של מועצת הרשות השניה לרדיו וטלוויזיה, האחראי על 16 תחנות הרדיו בישראל וחבר נשיאות מועצת העיתונות. אליטוב הוא איש התקשורת הדתי-חרדי היחידי שנכנס לרשימה.

"מי הם האנשים הקובעים, מה תהיה המנה שנאכל כל יום בתקשורת, ומי אחראי לתכנים שאנו צורכים מגופי המדיה? מגזין 'פירמה' של 'גלובס' מנסה לענות על השאלה בפרויקט השנתי 'דירוג 100 המשפיעים והחזקים בתקשורת'" - נכתב בדיווח שקדם לפרסום הדירוג המלא.

בגיליון המיוחד מדורגים 100 האנשים המשפיעים על התקשורת הישראלית על שלל ענפיה: עיתונות מודפסת, טלוויזיה, רדיו, אינטרנט ורשתות חברתיות.

הדירוג, שנערך על-ידי ראשי מערכת 'גלובס', בודק על-פי מספר פרמטרים את הגורמים החזקים והמשפיעים ביותר, במבט על השנה החולפת וגם בהסתכלות על השנה הקרובה.

"המגזין בא לבחון את ההשפעה של אותם אישים, בעיקר בעידן בו כמעט לכל אחד מאיתנו ישנה יכולת השפעה על התקשורת, עידן בו כל אדם קובע גורלות ומככב בפייסבוק ובטוויטר, עידן של מחאה חברתית והתעצמות שליטת השלטון", הסבירו ב'גלובס'.

"בהרכבת הרשימה נותחו מעגל ואופן ההשפעה של אותו גורם, עוצמת השפעתו וכן עוצמת השליטה שלו במדיום בו הוא נמצא, וכמובן נלקחו בחשבון גם הוותק והמוניטין התורמים להשפעתו הישירה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.