מערכת COL | יום כ"ג טבת ה׳תשע״ב 18.01.2012

'ידיעות אחרונות' חושף: חיזבאללה תכנן לפוצץ את בית-חב"ד

נס גדול: עיתון 'ידיעות אחרונות' חושף הבוקר (רביעי) כי מחבלי ארגון חיזבאללה שנתפסו בבנגקוק בתחילת השבוע תכננו לפוצץ את בית-חב"ד בבנגקוק, ההומה ישראלים ● המידע הגיע לידי מערכת COL כבר ביום שני, אולם נגנז לאחר שלא היה לכך אישור ממקור מוסמך, למעט פורומים שנויים במחלוקת ● "מתחזקות הערכות שחיזבאללה עדיין מתכנן להוציא את הפיגוע לפועל" נכתב בעיתון לסיפור המלא
'ידיעות אחרונות' חושף: חיזבאללה תכנן לפוצץ את בית-חב
(באדיבות: 'ידיעות אחרונות'. למטה: עיבוד COL)
מאת כתב COL

'ידיעות אחרונות' מדווח הבוקר (רביעי) כי היעד הראשי של הפיגוע שסוכל בבנגקוק היה בית-חב"ד.

כזכור, במהלך סוף השבוע עצרה המשטרה בתאילנד את חוסיין אטריס, מחבל שוודי־לבנוני שתיכנן לבצע פיגוע במקומות שבהם יש ריכוז של תיירים ישראלים.

המצוד אחר שאר החולייה נמשך גם כעת, ועל פי הפרסומים ממקורות לא רשמיים ב"בנגקוק פוסט", המחבלים תכננו למלכד את בניין בית-חב"ד, לכלוא בו בני ערובה ולפוצץ את המקום.

ב'ידיעות אחרונות' דווח כי על פי החשד המחבלים אף תכננו לפוצץ במקביל כמה מסעדות ועסקים באזור רחוב הקאווסאן, שבהם מתרכזים ישראלים ותיירים מערביים — במטרה ליצור "מגה פיגוע" במתכונת של המתקפה במומבאי ב־2008.

בעיתון התאילנדי דווח גם כי ידיעות על הפיגוע המתקרב הגיעו מתושבים זרים ממוצא לבנוני בתאילנד, שאליהם פנו גורמים בחיזבאללה לקבלת סיוע.

אותם תושבים בחרו להתריע על סכנת הפיגוע בפנייה ישירה לרשויות ישראליות ואמריקאיות — שהעבירו לאחר מכן את המידע לכוחות הבטחון בתאילנד.

הפירסומים לא אושרו על ידי שום גורם רשמי.

"אנחנו בחב"ד תאילנד לא מתעסקים בספקולציות", אמר ל'ידיעות אחרונות' מנהל בית-חב"ד בבנגקוק, הרב נחמיה וילהלם. "מזה שנים רבות בתי-חב"ד בתאילנד מאובטחים 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה, בצורה מקסימלית".

בעיתון דווח כי כמות המבקרים בבית-חב"ד בבנגקוק עלתה מאז שהתפרסמה התרעת הפיגוע. למקום מגיע גם בשעות הלילה המאוחרות זרם של טלפונים מתומכים ומבקרים המבקשים לחזק ולתמוך בפעילות למול האיומים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.