מערכת COL | יום כ"ב טבת ה׳תשע״ב 17.01.2012

במרכז הכינוס: חיות חדשה בענייני גאולה ומשיח ● דיווח, גלריה

השתתפות שיא של שלוחים נרשמה במושב המרכזי של הכינוס, שהוקדש להצתת חיות חדשה בענייני גאולה ומשיח, תחת הכותרת "עוד פעולה אחת" ● הרב יחזקאל סופר, נתן לשלוחים טעימה מסדרת ההרצאות שלו בנושאים יסודיים בסוגיה זו, והרב מוטי גל, שליח הרבי ומנהל בית חב"ד ברמת-גן, שיתף את השלוחים במספר תובנות לדיווח ולתמונות רק ב-COL: עדכונים שוטפים, גלריות, וקטעי וידאו מהכינוס הארצי >>>
במרכז הכינוס: חיות חדשה בענייני גאולה ומשיח ● דיווח, גלריה
צילום: יוסי פורמנסקי
שרון גושן, ניר עציון

השתתפות שיא של שלוחים נרשמה במושב המרכזי של הכינוס, שהוקדש להצתת חיות חדשה בענייני גאולה ומשיח, תחת הכותרת "עוד פעולה אחת".

לא היה זה 'עוד מושב'; הייתה בו אווירה מיוחדת. אולי בעקבות השיחה המצמררת של הרבי (מהושענא-רבא תשד"מ) שהוקרנה בפתיחת המושב, בה דיבר הרבי בכאב רב, כאשר קולו הק' נשנק מספר פעמים, על הצער הגדול שנמצאים בגלות ועל כך שאין אנו מבינים מדוע אנו סובלים עוד בגלות. ואולי גם בזכות הדוברים המרתקים, שהאירו זוויות שונות בעבודה הנדרשת מהשלוחים כעת.

כך או כך, השלוחים יצאו מן המושב בתחושה מרוממת של חשבון-נפש ומוטיבציה לפעולה.

לאחר שהשלוחים צפו בדממה מוחלטת בשיחה המצמררת, וכשהם נתונים עדיין תחת רושם הדברים, הוזמן אל המיקרופון השליח הרב זלמן הכט ממגדל העמק, שהרחיב על חובת הציפייה לגאולה ועל כך שזוהי ההוכחה שהאמונה במשיח חדרה בנו.

הרב יחזקאל סופר, שמאחוריו שעות רבות של הרצאות בענייני גאולה ומשיח, נתן לשלוחים טעימה מסדרת ההרצאות שלו בנושאים יסודיים בסוגיה זו. הוא קרא לשלוחים ללמוד את נושא הגאולה בצורה יסודית, כך שיוכלו גם להתמודד עם שאלות שצצות בנושא.

בגילוי-לב מעורר התפעלות, שיתף השליח הרב יוסף יצחק נוימן ממכבים-רעות, את עמיתיו השלוחים בתחושותיו ועשה חשבון-נפש נוקב על החסמים שמונעים לעיתים מהשלוחים לפעול בענייני גאולה ומשיח כפי שצריך.

הרב מוטי גל, שליח הרבי ומנהל בית חב"ד ברמת-גן, שיתף את השלוחים במספר תובנות, וסיכם את דבריו בכך שכעת נדרש להצית מחדש את האש והלהט החסידיים בעיסוק בהכנת העולם לקבלת פני משיח.

המושב נחתם בדברי סיכום של חבר הוועדה, השליח הרב משה גרוזמן מראשון-לציון, שקרא לשלוחים חדשים להירתם ולהצטרף לוועדה כדי להביא לידי פועל מספר רעיונות העומדים על הפרק. בסיום דבריו קרא לכולם לנצל את העת-רצון המיוחדת, כאשר כל השלוחים, המייצגים את כל תושבי ארץ-הקודש, דורשים ותובעים את הגאולה, וזעק יחד עם כולם "עד מתי" שלוש פעמים. 

את המושב הנחה בטוב טעם השליח הרב נחום גולדשמיד, מבית חב"ד בצפון נתניה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.