מערכת COL | יום כ' טבת ה׳תשע״ב 15.01.2012

השלוחים נחשפו לכללי הזהב לפירסום אפקטיבי ● דיווח, גלריה

מהם כללי הזהב לפרסום אפקטיבי? כיצד על השלוחים להתמודד עם מצבי התנגשות בין צרכי השליחות וגבולות ההלכה בצניעות? האם ביטחון סוציאלי הוא אינטרס של העובד או של המעביד? איך משלבים בין נוסחאות ומנהגים בבית הכנסת? וכיצד מגיעים לכל סטודנט בפעילות באוניברסיטה? אלו ועוד היו רק מקצת מהסדנאות שנערכו במיקבץ הסדנאות הראשון של כינוס השלוחים של שלוחי חב"ד בישראל שנפתח הבוקר במלון ניר עציון שלמרגלות הר הכרמל לדיווח ולתמונותרק ב-COL: עדכונים שוטפים, גלריות, וקטעי וידאו מהכינוס הארצי >>>
השלוחים נחשפו לכללי הזהב לפירסום אפקטיבי ● דיווח, גלריה
צילום: יוסי פורמנסקי, COL
שרון גושן, ניר עציון

מהם כללי הזהב לפרסום אפקטיבי? כיצד על השלוחים להתמודד עם מצבי התנגשות בין צרכי השליחות וגבולות ההלכה בצניעות? האם ביטחון סוציאלי הוא אינטרס של העובד או של המעביד? איך משלבים בין נוסחאות ומנהגים בבית הכנסת? וכיצד מגיעים לכל סטודנט בפעילות באוניברסיטה? אלו ועוד היו רק מקצת מהסדנאות שנערכו במיקבץ הסדנאות הראשון של כינוס השלוחים של שלוחי חב"ד בישראל שנפתח הבוקר במלון ניר עציון שלמרגלות הר הכרמל.

לאחר תפילת מנחה התפזרו השלוחים בפתחו של כינוס השלוחים למספר סדנאות שנערכו במקביל בחדרי ההרצאות של המלון.

סדנה אחת עסקה ב"תפילין ומזוזות – הלכה למעשה", במהלכה נחשפו השלוחים לחשיבות העירנות בכשרות תפילין ומזוזות, פרטי חיוב מזוזה צורת הפתח, בזמן הבדיקה וכן לאחר הבדיקה, הקפדה על מנהג העדה בכתב סת"ם, ועוד. בפני השלוחים נשאו דברים הרב אברהם גודינגר, ראש מכון "חכמת הסופר" ומו"צ בפתח תקוה, והשליח הרב משה קורנט מנשר.

הבדלי מנהגים בבית הכנסת, על מה חשוב להקפיד, כיצד מנהלים אירועים למשפחות מהקהילה, ומשלבים בין נוסחאות. כיצד נוהגים כשמבקשים לקיים בר מצווה בשבת? נושאים אלו ואחרים עמדו במרכז ההרצאה על "קהילה ובית כנסת – הלכה למעשה" בה נשאו דברים הרב חיים פרוס, ראש ישיבת "אור שמחה" בכפר חב"ד, והשליח הרב שגיא הר-שפר מנס ציונה.

השליח במירון הרב יוסי הלפרין העביר סדנה על "יסודות הפרסום - כללי זהב לפרסום אפקטיבי". הלפרין הסביר כי כל שליח הוא סוג של 'מפרסם', באמצעות מודעות, הזמנות, פליירים ועוד. "גרפיקאי הוא לא תמיד פירסומאי", הסביר הלפרין, והציג בפני השלוחים היכרות עם כמה יסודות שישפרו את חומרי הפרסום שאנו מוציאים לאור.

סדנה מרתקת נוספת שמשכה אליה שלוחים רבים היתה סדנת "יחוד וצניעות – הלכה למעשה". רבה של קריית אתא הרב שלמה חיים דיסקין תיאר כיצד נתמודד עם מצבי התנגשות בין צרכי השליחות וגבולות ההלכה במניעות.

סמנכ"ל משאבי אנוש ומינהל בצעירי חב"ד הרב מוטי הלפרין, הנחה סדנה חשובה תחת הכותרת: זהירות: 'מחכים לכם בפינה'! לעבודת השליחות היבטים מנהליים וחוקיים הטומנים בחובם סיכונים רבים אישים וציבוריים. בפני השלוחים נשאו דברים: עו"ד עידן פפר, משרד עו"ד דולב ושות' שנשא דברים על אחריות המעביד והתמודדות עם הסיכונים הכרוכים בכך, ומר שמואל שגב, מנהל בכיר בחברת 'מבטחים', שדיבר על תשלומים לספקים ונותני שרות – נהלים והתקשרות מחייבת.

סדנא נוספת עסקה בפעילות באוניברסיטה. הסגל האקדמי; מזווית של סטודנט; מניסיון של שליח באוניברסיטה בחו"ל; תוכניות פיתוח ותוכנית פעילות שנתית, בהשתתפות: ד"ר יחיאל הררי, ד"ר לפילוסופיה באוניברסיטת תל-אביב, מר ציון גל, בוגר אוניברסיטת באר שבע ומנכ"ל חברה, הרב אסי שפיגל, שליח באוניברסיטת אורגן, והרב משה שילת, תורת חב"ד לבני הישיבות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.