מערכת COL | יום כ' טבת ה׳תשע״ב 15.01.2012

אמש בכפר חב"ד: ההתרמה השנתית לארגון "שפרה ופועה"

אוהל הארועים בכפר חב"ד היה מלא עד אפס מקום במאות נשים שבאו להעריך ולהוקיר תודה לארגון שפרה ופועה כפר חב"ד ● מאות שעות של עזרה ניתנות מדי חודש ליולדות כפר חב"ד במשך כל שעות היום בתחומים רבים ● במהלך הערב, נערכה ההתרמה השנתית שלוותה בסרטון הסברה מיוחד, ובין התורמות במסלולים השונים הוגרלו מגוון מתנות יקרות ערך לדיווח ולתמונות
אמש בכפר חב
צילום: מאיר דהן

כתב COL

אוהל הארועים בכפר חב"ד היה מלא עד אפס מקום במאות נשים שבאו להעריך ולהוקיר תודה לארגון שפרה ופועה כפר חב"ד.

מאות שעות של עזרה ניתנות מדי חודש ליולדות כפר חב"ד במשך כל שעות היום בתחומים רבים תחת שרביטה של היו"ר הגב' שושנה רוטנברג וחברות הנהלת הארגון.

הפעילות, שרק משתבחת עם השנים, קבלה אמש תפנית בהכרזה על הקמת משחקיה חדשה לילדי היולדות שתופעל בעז"ה בכל ימות השבוע.

ועד כפר חב"ד בראשות ר' בנימין ליפשיץ, הקצה מקום לפעילות המשחקיה בקומת המרתף של מסעדת 770. המקום ישופץ ויותאם לצרכי הפעילות בתקווה להשלמת הפרוייקט בקרוב.

הערב השנתי המתקיים מדי שנה במוצאי שבת פרשת שמות לצד שולחנות ערוכים בטוב טעם תחת שרביטם של קייטרינג ריבקין והגב' שפרה אהרונוב, מושך אליו מאות משתתפות שנהנו מתוכנית עשירה ומרתקת.

המנחה הגב' מירי לוין, הזמינה את הגב' רחל הרשקופ לסיפור אישי מרגש שלאחריו הופיעו רחלי כהן-אליהו, יפוש ברכהן, רוחי שניאורסון, יוכי סגל, שרי שיף, שיראל עמר וחופית הלוי במחזמר מיוחד המשקף את פעילות הארגון.

הרב דב הלפרין, שנרתם לטובת הארגון ניהל בחן מיוחד את ההתרמה השנתית בליווי נגינתו של ר' שבתי מיכאלשוילי. את ההתרמה ליווה סרטון הסברה מיוחד. בין התורמות במסלולים השונים הוגרלו מגוון מתנות יקרות ערך. הגרלה יוקרתית על גביע כסף מהודר בו משובץ מטבע מהרבי בו זכתה הגב' רחל לרר, וכן מטבע המשובץ כתליון בשרשרת זהב בו זכתה הגב' בתיה אלפרוביץ, ושלושה כרטיסי טיסה לרבי בהם זכו, הגב' עדה סודקביץ, הגב' רבקי בורגן והגב' נעמי רוטשטיין.

בנוסף, כל התורמות שנתנו מכיסן לטובת פעילות הארגון מעל 1000 ₪, קבלו יין לברכה שנתן הרבי בהזדמנות מיוחדת. וכן, הגרלות נוספות על 250 זכויות קניה וזיכויים כמו: מזגנים, כלי בית, פאות, בגדים ועוד.

בהמשך התוכנית, נהנו הנשים מהרצאה מרתקת של הגב' ברוריה אשכנזי על זכות הנשים בהקמת הבית היהודי, והרצאה בזווית מחוייכת של העיתונאית שרה פכטר (מלי גרין) ששתפה את הקהל בחוויות גידול 11 ילדיה.

הפקה: חני מיכאלשוילי
צילום: מאיר דהן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.