מערכת COL | יום י"ח טבת ה׳תשע״ב 13.01.2012

במושב המרכזי של "גאולה ומשיח": הרבנים סופר ומוטי גל

ביומו השני של כינוס השלוחים השנתי הארצי של שלוחי חב"ד בישראל, שיפתח ביום ראשון הקרוב במלון "ניר עציון" יערך מושב מליאה מרכזי בנושא: "גאולה ומשיח - עשרים שנה לתשנ"ב" ● ל-COL נמסר, כי במסגרת המושב המרכזי של הכינוס, שייוחד ל"שליחות היחידה" וה"שער" של כל עבודת השליחות - משיח, ישאו דברים שני מרצים מובילים בתחום: השליח הרב מוטי גל מרמת גן, והרב יחזקאל סופר   לסיפור המלא
במושב המרכזי של
ביומו השני של כינוס השלוחים השנתי הארצי של שלוחי חב"ד בישראל, שיפתח ביום ראשון הקרוב במלון "ניר עציון" יערך מושב מליאה מרכזי בנושא: "גאולה ומשיח - עשרים שנה לתשנ"ב".

ל-COL נמסר, כי במסגרת המושב המרכזי של הכינוס, שייוחד ל"שליחות היחידה" וה"שער" של כל עבודת השליחות - משיח, ישאו דברים שני מרצים מובילים בתחום: השליח הרב מוטי גל מרמת גן, והרב יחזקאל סופר.

במהלך המושב תינתן במה לשלוחים לשתף את חבריהם במיזם, פעולה, רעיון בענייני משיח שמיושם אצלם, וכן ברעיון לפעולה שכל שליח יכול לעשות. 

בסדנא ישתתפו: הרב מוטי גל, רמת גן – "בן עשרים – למכור בנכסי אביו", הרב שניאור זלמן הכט, מגדל העמק – גלות וגאולה מזווית פנימית, הרב יחזקאל סופר – תורת הגאולה לעם גאולה – טיפה מים הדעת, הרב יוסף יצחק נוימן, מכבים רעות – משיח, זה כן לכל ישראל. את המושב ינחה השליח הרב נחום גולדשמיד מנתניה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.