מערכת COL | יום י"ז טבת ה׳תשע״ב 12.01.2012

תופעה: חסידי חב"ד מתגייסיים למשטרה

בעקבות המלחמה של צה"ל בהדרת נשים, בוחרים עשרות צעירים חרדים לנטוש את המסלול הצבאי לטובת שירות במשטרה, שם מבטיחים להם תנאים נוחים המתאימים לאומונתיהם הדתיות, כמו הפרדה מגדרית מלאה וארוחות בהכשר מהודר ● שניאור חבבו, חסיד חב"ד בן 23 מקריית מלאכי שהתגייס למשטרה סיפר ל"ידיעות אחרונות": "ברגע שראיתי מה קורה בצה"ל החלטתי לעבור למשטרה"  לסיפור המלא
תופעה: חסידי חב
כוחות משטרה (צילום אילוסטרציה: COL)

בעקבות המלחמה של צה"ל בהדרת נשים, בוחרים עשרות צעירים חרדים לנטוש את המסלול הצבאי לטובת שירות במשטרה, שם מבטיחים להם תנאים נוחים המתאימים לאומונתיהם הדתיות, כמו הפרדה מגדרית מלאה וארוחות בהכשר מהודר.

בשנה האחרונה התגייסו כ-30 חרדים למשטרת התנועה, ובעקבות הסערה האחרונה מסמנים במשטרה יעד גדול בהרבה: גיוס של לפחות 100 שוטרים חרדים חדשים.

שניאור חבבו, חסיד חב"ד בן 23 מקריית מלאכי שהתגייס למשטרה סיפר הבוקר לעיתון "ידיעות אחרונות":

"ברגע שראיתי מה קורה בצה"ל החלטתי לעבור למשטרה. אני לא יכול לעמוד במסגרת שבה יכריחו אותי לשמוע נשים שרות. מי שהכי שיכנע אותי לעבור הוא הרמטכ"ל, בזה שהוא אמר שיכריחו אותנו לעשות דברים שנוגדים את האמונה שלנו כמו שירת נשים".

בשבוע שעבר, הגיע חבבו עם חמישה מחבריו לפגישה מיוחדת במשטרת קריית מלאכי, ושם החליטו סופית להתגייס למשטרה. "חלקנו עוברים מצה"ל, וחלקנו מתגייסים ישר למשטרה. אנחנו נכנסים על תקן לוחמים, מרווחים יותר מאשר בצבא, ויש לנו הבטחה מפורשת שיכבדו את אורחות חיינו" סיפר אחד מהם.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.