מערכת COL | יום י"ג טבת ה׳תשע״ב 08.01.2012

קורס בסוד הפרשה החדש לחומש שמות: "כך נצא ממצרים"

לקראת תחילת ספר שמות נפתח מחזור חדש של הקורס בסוד הפרשה המאפשר לציבור ללמוד בעיון סוגיות מרכזיות בפרשיות השבוע. הקורס מתקיים על-ידי בתי-חב"ד ברחבי הארץ. הקורס החדש יוצא לאור בסימן "כך נצא ממצרים" ● "הקורסים הצליחו להביא לבתי חב"ד קהלים רבים ומגוונים שעד כה לא השתתפו בשיעורים", אומר יו"ר צעירי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב לסיפור המלא
קורס בסוד הפרשה החדש לחומש שמות:

לקראת תחילת ספר שמות נפתח מחזור חדש של הקורס בסוד הפרשה המאפשר לציבור ללמוד בעיון סוגיות מרכזיות בפרשיות השבוע. הקורס מתקיים על-ידי בתי-חב"ד ברחבי הארץ. הקורס החדש יוצא לאור בסימן "כך נצא ממצרים".

מוסבר בתורת החסידות, כי יציאת מצרים איננה היסטוריה אלא אקטואליה. הרעיון הפנימי שמאחורי יציאת מצרים, בא לידי ביטוי בחיים בצורות שונות. לכן חשוב לזכור את יציאת מצרים, כדי שנוכל 'לשכפל' את יציאת מצרים גם בחיים האישיים שלנו.

הקורס החדש של 'בסוד הפרשה' על ספר שמות, לוקח את סיפורי הגלות והגאולה ומנסה למצוא בהם את הפן האקטואלי כיצד אפשר לתרגם אותם לחיי היום יום. פעם זה עידוד ילודה, ופעם אחרת זה - – ניצול זמן; פעם זה משמעות התורה שבעל פה, ופעם אחרת זה המסתורין שמאחורי פטירת צדיקים. - לרגל חג הפורים, הבאנו שיעור מיוחד המסביר מדוע מרכיבי החג נקראו על שם אסתר ולא מרדכי.

"הקורסים הצליחו להביא לבתי חב"ד קהלים רבים ומגוונים שעד כה לא השתתפו בשיעורים", אומר יו"ר צעירי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב

סדרת "בסוד הפרשה" יוצאת לאור ע"י בית חב"ד המרכזי בבאר שבע בעריכת השלוחים: שניאור אשכנזי והרב חיים הבר, וחברי המערכת הם: הרב מנדי אלישביץ, הרב משה טברדוביץ, והרב שמואל רסקין. הסדרה מופצת על-ידי המרכז לעזרי שליחות של צעירי חב"ד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.