מערכת COL | יום י' טבת ה׳תשע״ב 05.01.2012

הושק: אתר חדש של "קונגרס הרבנים למען השלום"

בימים אלו הושק אתר חדש, מעוצב ומתקדם, ל'קונגרס הרבנים למען השלום', המוכר יותר בשמו "פיקוח נפש". הקמת האתר היא חלק ממאמציהם הבלתי-פוסקים של הרבנים, להביא לידיעת הציבור בארץ ובעולם את האיסור ההלכתי המוחלט של מסירת שטח מארץ ישראל לנכרים, על-פי ההלכה המפורסמת בשלחן-ערוך אורח-חיים סימן שכ"ט  לסיפור המלא
הושק: אתר חדש של

הרבנים מתכוונים בזמן הקרוב לקנות שטחי-פרסום באתרי החדשות המובילים באינטרנט, שמהם יופנו הגולשים לאתר הבית החדש של "פיקוח נפש".

שם יוכלו לקרוא בהרחבה אודות דעת התורה בנושא זה, והסכנות החמורות שבמו"מ על נסיגה משטחי ארץ הקודש, כפי שצופה ההלכה, וכפי שהוכיח הניסיון המר בשנים האחרונות. קונגרס הרבנים נחוש בכוונתו למנוע בכל מחיר את התקדמות המו"מ המסוכן בירדן, ואת תוכניתו האומללה של ראש-הממשלה ל"שתי מדינות לשני עמים", על חשבון שלומם וחייהם של אלפי אנשים נשים וטף, חלילה. אחת ממטרות האתר היא לשנות את התפיסה המוטעית, ולהוכיח שדוקא ההלכה האוסרת נסיגות וויתורים, היא זו המבוססת על קדושת החיים, ודואגת בראש ובראשונה לשלומם וחייהם של תושבי הארץ.

מלבד פסק-הדין עצמו וחתימותיהם של 350 רבני ישראל, נערך באתר חומר הסברתי רב, המוכיח את סכנת החורבן והטרור שבמו"מ על נסיגה והקמת מדינה פלשתינית, מאמרים, קטעי וידאו, ועוד. הרבנים מבהירים במבוא לאתר, כי מעבר למטרתם המוצהרת לפרסם את פסק-הדין כדי לפעול על דעת-הקהל ומקבלי ההחלטות, יש בפירסום פסק הדין מטרה נוספת – על-פי הנאמר בתלמוד במקומות רבים, בכוחו הרוחני של פסק הלכה, בפרט פסק-דינם של מאות רבנים, לשנות את מציאות העולם, ולגרום שלא ייעשה חלילה דבר הנוגד את ההלכה.

הרבנים מאמינים, כי עצם פרסום פסק-הדין יגרום לשינוי התנאים והתוכניות, וימנע את הנסיגות והויתורים המסוכנים, ועם ישראל ישכון לבטח בארצו – "ונתתי שלום בארץ ושכבתם ואין מחריד".

לכניסה לאתר באנגלית: לחצו כאן
לכניסה לאתר בברית: לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.