מערכת COL | יום י' טבת ה׳תשע״ב 05.01.2012

חב"ד העולמית מגיבה: "תקיפת נעמה ראויה לכל גינוי"

שבועיים אחרי פרוץ הסערה בבית שמש, לאחר שקיצונים חרדים תקפו את הילדה נעמה מרגוליס, חב"ד העולמית מגיבה, בעקבות פניות של עיתונאים מארה"ב: "התנהגות אלימה של יחידים, או קבוצות, אשר גורמים מפחידים אנשים וגורמים להם עלבון או פחד - הינה פגיעה בדרך הצניעות. מעשה זה ראוי לגינוי חד משמעי" לסיפור המלא 
חב
דף הבית של אתר ליובאוויטש.קום

מאת כתב COL

שבועיים אחרי פרוץ הסערה בבית שמש, לאחר שקיצונים חרדים תקפו את הילדה נעמה מרגוליס בת ה-7 "שלא התלבשה בצניעות", כלשונם, חב"ד העולמית החליטה להגיב, לאחר פניות רבות של עיתונאים מרחבי ארה"ב.

"דרכי נועם ושלום הם לא רק חלק מהיסוד של התורה והיהדות, אלא הם הדרכים הערכיות לשמירה וקידום של ערכים יהודיים אותנטיים", נכתב במכתב מיוחד שנוסח על-ידי ה'מרכז-לענייני-חינוך' ומתפרסם היום (חמישי) באתר הרישמי 'ליובאוויטש.קום'.

"התנהגות אלימה של יחידים, או קבוצות, אשר מפחידים אנשים וגורמים להם עלבון או פחד - הם עבירה בוטה על-פי התורה ופגיעה בדרך הצניעות. מעשה זה ראוי לגינוי חד משמעי", אומרים ב'מרכז'.

עוד נכתב כי בחב"ד מחפשים את השתתפותם של כל חברי הקהילה היהודית. "נשים הן קריטיות לחיי הקהילה, כפי שניתן לראות בקהילות ברחבי העולם".

בסיום ההודעה נכתב כי "אהבת ישראל הינה חלק בלתי נפרד מהחיים היהודיים, וכמו-גם השראה לשליחות החב"דית. חב"ד תמשיך להושיט יד לכל יהודי, בכבוד הראוי, ועם הרבה אהבת ישראל".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.