מערכת COL | יום ט' טבת ה׳תשע״ב 04.01.2012

מאירים את הר חומה

חודש כסלו הוא החודש האהוב ביותר על תושבי הר- חומה .זהו החודש שבית חב"ד זוכה להאיר בפעילות כמותית ואיכותית בקרב ילדים, גברים ונשים סביב השעון ע"י השליח הר' מנחם אשר טורקוב.כבר בשלהי חודש חשון, מידי יום בקרב 40 גנים בשכונה, נהנו הילדים מ"סדנא להכנת שמן", אותה מפעיל הר' מנחם באופן מקצועי, מרתק ומהנה. ביום הבהיר יט' כסלו נערכה התוועדות חסידית עם תכנית מיוחדת לגברים ונשים עם השליח הר' ויקטור עטיה. בכ' כסלו נערכה תכנית חגיגית לילדי גן חב"ד במתנ"ס, ובחנוכה, הדלקות במרכזים המסחריים בשכונה וההפנינג הענק שכל ילדי הר חומה נמצאים בו...
מאירים את הר חומה
התוועדות ותכנית מיוחדת נערכה לכבוד היום הבהיר יט'כסלו, אותה ארגן השליח הר' מנחם אשר טורקוב. בר חגיגי ומיוחד וצלילים מיוחדים של עוד בביצוע אבי צליח קידמו את פני המשתתפים המנחה הר' אמחיה אבן ישראל,בנועם ובטעם ריתק את המשתתפים בסיפור המאסר והגאולה,תוך שזירת סיפורים והדגשת המסר: חידושה ומשמעותה של חסידות חב"ד, הוא קורא למשתתפים לטעום ולהשתתף משיעור תניא מיוחד אותו מוסר בשכונה.הקהל צופה בוידיאו מיוחד בו הרבי מנגן ניגונים ומצטרף בשירה סוחפת ומעוררת את הלב .
תכנית מחזקת ומרגשת חתמה את הערב ע"י שליח הרבי בקרית ארבע הר' ויקטור עטיה, שהקסים תרתי משמע את המשתתפים בסיפורו האישי, תוך העברת המסר :"כוחה של אמונה" והקסמים שמבצע שיוצרים מעין אתנחתא ומלהיבים את הקהל הוא הותיר את כולם נרגשים ומחוזקים.
תודה נתונה למשפ' בר כוככבא, דאהן על העזרה בהכנות.
בכ' בכסלו, נערכה תכנית מיוחדת לילדי גן חב"ד ע"י השליחה תהילה טורקוב והגננות המסורות. התכנית נערכה במתנ"ס השכונתי, בה התקהלו ילדי הגנים ונהנו מארוחה חגיגית ולאחר מכן מהצגת תיאטרון "המעיין הלבן", הילדים ברכו "לחיים" , שרו את 12 הפסוקים,פר' א' בתניא ונהנו ממשחק חוויתי, הילדים חזרו לבתיהם שבעים גשמית ורוחנית.
יישר כח לגננות שעזרו בהכנה: מירי וועבר, חיה דאהן, נחמה מלכה, ולכל הגננות המסורות.
בנר שמיני של חנוכה נערך הפניניג ענק, בו השתתפו 200 ילדים כ"י. הילדים ספגו מסר חינוכי קדוש, דוכנים, הפעלות, הצגה, והכל בביצוע מיוחד של צוות המדריכות בניצוחם של: מושי גולדברג ומוסי גולדשמיד. שעוזרות ומסייעות משך
כל השנה לבית- חב"ד. התגובות היו חמות מאוד מצד ההורים וכולם כבר דרוכים ומצפים לפתיחת "מועדון צבאות ה' " ברחבי השכונה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.