מערכת COL | יום ט' טבת ה׳תשע״ב 04.01.2012

מנכ"ל הרווחה ביקר והתרשם במרכז שיקום גראבסקי

את מנכ"ל משרד הרווחה נחום איצקוביץ הגיע להוסטל "מרכז שיקום גראבסקי", ביחד עם אנשי משרדו ומנהלי אגף השיקום, ערכו סיור מקיף בהוסטל, ושמעו הסבר על הפעילות הנערכת במקום ● המנכ"ל התרשם מכלל הפעילויות הנערכות במקום והביע את הערכתו הרבה לעבודה הנעשית על ידי צוות ההוסטל והמנהל הרב זאב קרומבי  לסיפור המלא
מנכ
ההוסטל נכים פיסיים קשים "מרכז שיקום גראבסקי" של "כולל חב"ד" במגדל העמק קנה לעצמו שם בשנים האחרונות כהוסטל מוביל בארץ בטיפול בנכים פיסיים קשים, לא רק בגלל התנאים הפיסיים הטובים שיש בהוסטל, אלא בעיקר עקב עבודת הצוות המיוחדת, אשר מעניקה לדיירי ההוסטל יחס אנושי מיוחד ויוצא דופן ומשמעות חדשה בחיים. שמו של "מרכז שיקום גראבסקי" הפך להיות מוכר היטב בין כלל אנשי המקצוע בכל רחבי הארץ, וההוסטל הפך מוקד עליה לרגל של אנשי מקצוע מכל תחומי הטיפול באדם בעל המוגבלויות, אשר מגיעים במיוחד עד למגדל העמק, כדי ללמוד ולהתרשם מהעבודה יוצאת הדופן שנעשית שם.

לפני מספר חודשים הגיעו לביקור לימודי בהוסטל במגדל העמק כל צוות המפקחים של אגף השיקום במשרד הרווחה, והרושם העז שעשה עליהם הביקור, הביא את מנכ"ל משרד הרווחה נחום איצקוביץ להגיע להוסטל ביחד עם אנשי משרדו ומנהלי אגף השיקום. מנכ"ל משרד הרווחה ואנשי משרדו ערכו סיור מקיף בהוסטל ושמעו הסבר על הפעילות הנערכת במקום. המנכ"ל התרשם מכלל הפעילויות הנערכות במקום והביע את הערכתו הרבה לעבודה הנעשית על ידי צוות ההוסטל והמנהל הרב זאב קרומבי.

בהוסטל מטופלים היום 50 נכים פיסיים קשים, שחלקם מתגוררים במקום, וחלקם מגיעים לטיפול יומי. ההתרשמות העמוקה מהטיפול המוצלח בנכים הביא את משרד הרווחה לאשר את הגדלת מספר מטופלים בהוסטל ל 65 נכים קשים, ובימים אלו החלו בהוסטל בהערכות לקליטת מטופלים נוספים.

בתמונה משמאל לימין: מנדי בלוי מנכ"ל כולל חב"ד, נחום איצקוביץ מנכ"ל משרד הרווחה, דר' שלמה אליישר מנהל אגף השיקום, הרב זאב קרומבי מנהל מרכז שיקום גראבסקי, גדי פולק סגן מנהל המחוז במשרד הרווחה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.