מערכת COL | יום ט' טבת ה׳תשע״ב 04.01.2012

היפנים הגיעו להאזין ל"שיבנה בית המקדש" ● האזינו

הקהל הרב שמילא את מרכז ברודט בתל אביב במוצאי שבת חנוכה האחרון שפשף את עיניו בתדהמה. קבוצת אנשים בעלי מראה יפני נכחה באולם. האם דביר שפיגל ולהקת 'בעלמא' הולכים לשיר ולנגן ביפנית? – תהו לעצמם ● תוך כדי המופע, התעלומה באה אט אט על פתרונה. מדובר בחברי כת המקויה המתגוררים בישראל, המאמינים כי התקבצות עם ישראל בארצו, היא תחילתה של הגאולה, ומשכך – הם באים לתמוך ולהתחבר למוסיקה יהודית איכותית  האזינו 
היפנים הגיעו להאזין ל
צילום: תומר פלד

הקהל הרב שמילא את מרכז ברודט בתל אביב במוצאי שבת חנוכה האחרון שפשף את עיניו בתדהמה. קבוצת אנשים בעלי מראה יפני נכחה באולם. האם דביר שפיגל ולהקת 'בעלמא' הולכים לשיר ולנגן ביפנית? – תהו לעצמם.

תוך כדי המופע, התעלומה באה אט אט על פתרונה. מדובר בחברי כת המקויה המתגוררים בישראל, המאמינים כי התקבצות עם ישראל בארצו, היא תחילתה של הגאולה, ומשכך – הם באים לתמוך ולהתחבר למוסיקה יהודית איכותית.

הקשר בין דביר שפיגל ולהקת 'בעלמא' לבין חברי כת המקויה היפנית, החל לא מזמן במופע קרליבך השנתי בתל אביב, אותו מפיק שפיגל זו שנה שנייה ברציפות. במופע השנה נטלו חלק הזמר הקרליבכי יצחק מילר והזמר הישראלי חנן יובל. האחרון הוא זה שגילה בפניהם את סוד קסמה של המוסיקה הייחודית של שפיגל ומאז החוט המשולש לא במהרה ינתק.

הפרויקט המרתק של שפיגל – חידוש שנמצא ערב השקתו, עורר את סקרנותם באופן מיוחד, כמו גם ההשמעות הרבות לשיריו וביום השבת ולפיכך – בהם נתקלו בשלל כלי התקשורת השונים בזמן שהותם בארץ.

שפיגל עצמו מברך על הנוכחות היפנית באולם ומקווה שעם ישראל תמיד יהיה אור לגויים וישפיע עליהם רק טוב, כשהוא מציין שהאלבום החדש חידוש המכיל יצירות חזנות בעיבודי רוק מרתקים, צפוי לראות אור אי"ה בשבועות הקרובים. 

להאזנה לחצו על כפתור ההפעלה, או באופצייה הנוספת:

לא מצליחים להאזין? לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.