מערכת COL | יום ח' טבת ה׳תשע״ב 03.01.2012

מסר אקטואלי מהחנוכייה המרכזית: "ירושלים שייכת לכולם בשווה"

"ירושלים לא נחלקה לאף שבט בעת חלוקת הארץ, והיא שייכת לכל יהודי בשווה. כשמביטים בנרות החנוכה רואים את אחדותם. זה המסר של חג החג: כולם שווים, ויש מקום לכולם בעיר ירושלים שהיא "אורו של עולם", כך רבה של מרכז העיר ירושלים וחבר בית דין רבני חב"ד, הרב זאב דב סלונים, שהתייחס בדברי הברכה שנשא בעת הדלקת החנוכייה המרכזית של צעירי חב"ד בירושלים, לסערת "הדרת נשים" לסיפור המלא
מסר אקטואלי מהחנוכייה המרכזית:
כתב COL

"ירושלים לא נחלקה לאף שבט בעת חלוקת הארץ, והיא שייכת לכל יהודי בשווה. כשמביטים בנרות החנוכה רואים את אחדותם. זה המסר של חג החג: כולם שווים, ויש מקום לכולם בעיר ירושלים שהיא "אורו של עולם", כך רבה של מרכז העיר ירושלים וחבר בית דין רבני חב"ד, הרב זאב דב סלונים, שהתייחס בדברי הברכה שנשא בעת הדלקת החנוכייה המרכזית של צעירי חב"ד בירושלים, לסערת "הדרת נשים".

בקור מקפיא של 4 מעלות בלבד, התכנסו מאות מתושבי הבירה, לצד תיירים להדלקת החנוכייה המרכזית של צעירי חב"ד ברחבת המשביר בירושלים.

לאחר דברי הברכה הזמין השליח הראשי יו"ר צעירי חב"ד בירושלים הרב נפתלי הכהן רוט את הרב סלונים אל המנוף הגדול לטקס הדלקת נר שביעי של חנוכה, ויחד הם עלו להדליק את החנוכיה.

בסיום הטקס, ברחבת המשביר, בו השתתף גם השליח הרב יוסף יצחק סלונים, נערכו ריקודים למרגלות חנוכית הענק לצלילי תזמורתו של הרב מנדי כהן.

מאוחר יותר, נערכה הדלקה מרכזית ברחבת גשר אלרוב בסמוך לשער יפו. חבר מועצת העיר ירושלים הרב שלמה רוזנשטיין נשא דברי ברכה, ור' שרון גושן כובד בהדלקת החנוכייה המיתמרת לגובה של 9 מטר.

הפעילויות מאורגנות ע"י מרכז צעירי אגודת חב"ד באה"ק ת"ו בראשות הרב יוסף-יצחק אהרונוב, ומאורגנים, מידי ערב, על ידי קמב"ץ חב"ד ירושלים, הרב נועם רוט.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.